Jump to content

Słuchawki nauszne/wokółuszne 300-500 zł

Nehero
 Share

Recommended Posts

Cześć planuje zakupić słuchawki wokółuszne/nauszne i zastanawiam się nad tymi: 
SHURE SRH750DJ-E
AKG K 240 STUDIO MK II 
AKG K 182 
AUDIO TECHNICA ATH-M40X 
ALPINE SVH300UW 
AKG 271 MK II

Muzyki będę słuchał głównie na Samsung Note 4 oraz iPad 3gen. oraz muzyka jakiej słucham to rock średniowieczny, metal, muzyka "epic", klasyczna.
Prosiłbym kogoś doświadczonego w temacie audio o wypowiedzenie się na temat wymienionych słuchawek, ewentualnie podanie innych modeli godnych uwagi, ponieważ sam nie mam żadnego doświadczenia z audio.

Sam zakupiłem kilka dni temu AKG K240 MkII z tym, że do produkcji muzyki. Posiadam telefon Note 4 i ogolnie scena jest ładna ale na telefonie jak i na wszystkim innym pod co je podepne nie brzmią dla mnie wystarczająco dobrze tzn. Brak im zdecydowanie dołu, mimo małej impedancji 55ohm i teraz wiem że nie mam odpowiedniego sprzetu żeby je napędzić w pełni, dlatego teraz rozglądam się za lepszą karta dźwiękową lub wzmacniaczem słuchawkowym, gdzie w twoim przypadku ten drugi może być potrzebny, także dobrze oblukaj wszystkie słuchawki zanim którekolwiek kupisz...

• Upvote 1

Nie posiadam co prawda K240, ale M220, które według opinii w Internecie są bardzo podobne do K240 i powiem szczerze, że niekoniecznie brak dołu to wina sprzętu, a raczej może samych słuchawek (ewentualnie możnaby je parować z basowym źródłem). Słuchając ich na Galaxy Note 4 nie widzę zbyt dużej różnicy w ilości basu w porównaniu do Aune X1s. Co więcej, mam wrażenie, że Q701, które według niektórych są bezbasem, mają tego basu tyle samo (!). Co prawda w Q701 sama jakość tego basu jest znacznie lepsza i dużo bardziej lubię na nich słuchać. Więc przestrzegam, że to nie musi być wina źródła.