Jump to content

Słuchawki muzyka/gaming do 120 pln

ratagnar
 Share

Recommended Posts

Witam,
szukam słuchawek w których będe mógł słuchać muzyki oraz ewentualnie (rzadziej) grać w gry typu Starcraft czy CS-o podobne.
Przedział cenowy to 100-120 pln.
Jeśli chodzi o samą stronę muzyczną to w polecanych upatrzyłem sobie Superlux hd681.

Mój problem/pytanie wynika z tego że nie wiem jak sie one sprawują w grach typu CS, gdzie (jak czytałem) scena jest bardzo istotna.
Kolejnym problemem jest brak mikrofonu w Superlux hd681.

Źródło dźwięku w moim przypadku to po prostu Realtek High Definition Audio w laptopie i Sony Xperia.
Do tej pory nie używałem żadnych lepszych słuchawek, więc jestem laikiem w temacie.

Pytanie czy Superlux hd681 to dobry wybór zarówno do muzyki jak i do gier, a jeśli tak czy da się do nich w jakiś prosty sposób dołożyć mikrofon ?

Jeśli ktoś może polecić coś bardziej trafiającego w moje wymagania niż wspomniane Superluxy hd 681, to będę wdzięczny za każdą sugestię.

Edit

Zastanawiam się jeszcze nad budżetowymi EACH G2000. 

Edited by ratagnar

Zdecydowałem się na zakup słuchawek bez mikrofonu - dużo ostatnio czytając dowiedziałem się że za 20 pln można kupić porządny mikrofon który spokojnie można doczepić do przewodu słuchawkowego i jest on dużo lepszy od mikrofonów "zintegrowanych" ze słuchawkami gammingowymi. Mowa tu o Zalman ZM MIC1 (może się komuś przyda ta informacja).

Ze słuchawek nad którymi się zastanawiam zostały chyba na ten moment:

Koss UR 20

Superlux HD 681 

Superlux HD-669

SENNHEISER HD 201

Byłbym wdzięczny jakby mógł się wypowiedzieć ktoś kto miał któreś z tych modeli na uszach i może się o nich coś wypowiedzieć.

Witam,

Informacja o wymienionym mikrofonie znajduje się poniekąd w Polecanych mikrofonach na blogu, ale zawsze warto powtórzyć ją również na forum, bo może faktycznie ktoś szukając na nią trafi.