Jump to content

Audio Technica ATH-m50x - co je dobrze napędzi?

Recommended Posts

Witam

Posiadam słuchawki Audio Technica ATH-m50x podpięte do integry ALC1150 od Realteka, których używam praktycznie tylko do muzyki wszelkiego typu.

Byłem bardzo zadowolony z dźwięku, ale niestety zepsuł mi się front panel, a ta karta ma wzmocnienie tylko na front panelu. Efekt: aktualnie słuchawki grają po prostu bardzo-za-cicho. 

Posiadam budżet do +-400 złotych na coś co je dość dobrze napędzi - tak, żeby się dobrze zgrało. Otóż problem w tym, że nie mam doświadczenia w audio. toteż nie wiem co się z nimi dobrze zgra. 

Prawdopodobnie kupiłbym AIM SC808 bez zbędnych zastanowień, ale niestety nigdzie w internecie nie ma aktualnie sklepu, który sprzedaje tę kartę. Jest tylko jeden sklep w którym cena jest wysoko (o 100 złotych) zawyżona. Na allegro też nie ma. "Brak zapasów - dostawa w połowie grudnia" - czyli pewnie po świętach znając życie. Poczekałbym, ale aktualnie mam tak słaby dźwięk, że nie przeżyję tego raczej... Albo po prostu przez brak doświadczenia/głupotę nie potrafię żadnego sklepu znaleźć, kto wie. 

Wstępnie zastanawiałem się nad zew. DAC/AMP "Fiio E10k Olympus2". Zastanawiałem się też nad Audiotrak Prodigy Cube, chociaż czytając angielskie fora nie dość, że odradzają - to dowiedziałem się też, że te słuchawki (które kupiłem ok. 4msc temu) są beznadziejne. Szkoda trochę.. :( No i AIM SC8000. Być może jest jeszcze inna karta wew./zew. która jest jeszcze lepsza :)

Zależałoby mi na tym, żeby się po prostu dobrze zgrało z tymi słuchawkami, no i żeby nie płacić np. 400zł zamiast 200zł tylko po to, żeby dźwięk był mega minimalnie lepszy. 

Z góry bardzo dziękuję i za cierpliwość, i za pomoc. 

PS.: Gratuluję stworzenia tak doskonałej strony. 

Edited by Wenoxer

Witam i dziękuję za miłe słowo.