Jump to content

Co sprawia, że słuchawki i inny sprzęt muzyczny gra jak stara podeszwa? :D

Recommended Posts

Witam was bardzo serdecznie drogich forumowiczów w tą przemiłą noc i kłaniam się bardzo serdecznie. :) 

Przez ostatni czas wpadły mi w ręce naprawdę wiele słuchawek, które w jakości wykonania i jakości dźwięku przeskoczyła stara podeszwa. Jedne zmieniały głos wokalisty zespołu metalowego w sopran, drugie były niejako wygłuszone ze wzmocnieniem tonów wysokich, a kolejne, to już totalna porażka, bo nie dało się tego słuchać. Nie muszę mówić, że uszy moje krwawiły niemiłosiernie. Co było za ten stan rzeczy odpowiedzialne? Kto zawinił? Czemu, to grało gorzej niż stara podeszwa? :D  Tym wesołym akcentem zaczynamy bardzo okrutny temat.

Chciałbym wiedzieć, czemu kupiłem wiele par słuchawek za, które dałem  200 zł i kasa poszła do piachu ze względu na jakość dźwięku tak słabo grają. Jestem początkujący. Więc przepraszam za brak profesjonalizmu.

Pozdrawiam was ciepło. 

Edited by nicityle

też tak miałem
zaczynałem od wrzucenia zapytania na jednym z forów - tak mi "poradzili", że kupiłem superlux hd681 z białą obwódką - załamka
jakiegoś dnia potem znajomy powiedział tak - kup sobie Creative Labs Aurvana Live! - będziesz zadowolony... jestem do dziaisiaj

teraz mam KOSS UR40 oraz LCD2 - jestem zadowolony

dobór słuchawek to niełatwa sprawa, ale myślę, że ogarniesz niedługo
powodzenia

• Upvote 2
On 8.11.2016 at 10:39 PM, nicityle said:

Co było za ten stan rzeczy odpowiedzialne? Kto zawinił? Czemu, to grało gorzej niż stara podeszwa?

Chciałbym wiedzieć, czemu kupiłem wiele par słuchawek za, które dałem  200 zł i kasa poszła do piachu ze względu na jakość dźwięku tak słabo grają.

Zamiast kupować kilka par za 200 zł najprawdopodobniej wystarczyło podejść do tematu z perspektywy "raz a dobrze" - kupić droższą, ale grającą zgodnie z oczekiwaniami. Miło byłoby poznać też co to za modele.