Jump to content

Recommended Posts

Cześć,

Chciałbym na wstępie zaznaczyć, że jestem kompletnie zielony w audio, więc proszę o wyrozumiałość.

Szukam dobrego źródła pod AKG K240 MKII (obecnie mam tylko integrę), które będzie się z nim zgrywało tonalnie. Niestety jeszcze samych słuchawek nie mam, więc nie jestem w stanie określić czy będę kupował do nich welurowe pady innego producenta czy też będę używał tych skóropodobnych lub welurowych z zestawu.

Wiem, że zmiana padów zmieniłaby też odbierany z nich dźwięk. Dlatego zastanawiam się czy powinienem kupić DAC-a pod konkretny rodzaj padów (oby nie :D).

Chciałbym, żebyście mi polecili jakiegoś DAC-a w przystępnej cenie, powiedzmy do 350 zł, a jeśli miałbym odczuć dużą różnicę w jakości to do 550 zł. Fajnie by było jakby się zgrywał nie tylko ze skórkowymi padami, ale też z welurowymi z zestawu i z tymi, które bym ewentualnie kupił.

Czy pady faktycznie mają wpływ na wybór DAC-a? Czy chcąc kupić DAC taki uniwersalny pod względem rodzajów padów muszę iść na jakiś kompromis?

Dodam, że słuchawki będą wykorzystywane głównie do grania w gry (zależy mi na dużej scenie, bo gram w strzelanki) oraz słuchania różnych gatunków muzyki (słucham głównie zespoły takie jak Coldplay, Imagine Dragons, Queen, a także muzykę filmową i z gier fantasy).

Z góry dziękuję za pomoc :)

Edited by Kejsar

Najpierw kup słuchawki i przetestuj czy czy się podobają. Dopiero potem (jeśli się spodobają) jest sens zastanawiania się nad dalszymi elementami toru. Każdy z nas odbiera dźwięk subiektywnie i to - jego indywidualna percepcja - jest największym elementem niepewności. 

29 minut temu, Hardened napisał:

Najpierw kup słuchawki i przetestuj czy czy się podobają. Dopiero potem (jeśli się spodobają) jest sens zastanawiania się nad dalszymi elementami toru. Każdy z nas odbiera dźwięk subiektywnie i to - jego indywidualna percepcja - jest największym elementem niepewności.