Jump to content

Przewodowe słuchawki wokółuszne do 600 zł

Recommended Posts

Witam, z góry przepraszam za mało fachowe określenia, ale w audio jestem kompletnie zielony.

Zastanawiam się nad zakupem nowych słuchawek do komputera stacjonarnego, które będą używane do słuchania muzyki oraz grania w gry. Gdy słucham muzyki, to lubię się na niej koncentrować i niekiedy wsłuchiwać się w detale. Chciałbym, żeby były uniwersalne, jeśli chodzi o gatunki muzyki oraz żeby były bardzo dobre do gier (jak i do muzyki, oczywiście jak na swoją kategorię cenową).

Obecnie najczęściej słucham rocka (Queen, Aerosmith itp.), Imagine Dragons, Coldplay (trudno określić jeden gatunek), muzykę filmową oraz z gier (szczególnie World of Warcraft, na przykład https://www.youtube.com/watch?v=4n6WP9qHyRM&t= oraz https://www.youtube.com/watch?v=tjJYxCxzVe4). Trudno mi niestety określić czy wolę dźwięk cieplejszy, zimniejszy, ciemniejszy czy jaśniejszy, ale z nowymi słuchawkami chciałbym poznać znane mi utwory na nowo słysząc dużą ilość detali oraz żeby brzmiały tak jak to zaplanowali twórcy. Bardzo ważna jest dla mnie duża scena, ponieważ będą te słuchawki wykorzystywane również do gier.

Na słuchawki mogę wydać maksymalnie 600 zł (choć jest to dla mnie dosyć wygórowana kwota, bo raczej powinienem dokupić jeszcze źródło; więc preferowana kwota to do około 400 zł) i z czasem planuję dokupić do nich jakieś lepsze źródło (obecnie mam tylko zintegrowaną kartę dźwiękową w płycie głównej). Mogą być otwarte, półotwarte lub zamknięte, ale całkiem wygodne w trakcie dłuższego słuchania. Noszę okulary, więc fajnie by było, gdyby się z nich korzystało wygodnie w okularach, ale rozumiem, że nie każdy będzie w stanie to określić.

Myślałem nad następującymi modelami (i nadal nad nimi się zastanawiam):