Jump to content

onkyo cr 525, sb x-fi music (sb0460), słuchawki do 300-400 zł

fukdar
 Share

Recommended Posts

Witam,

Do kupna słuchawek podchodzę już od jakiegoś czasu. Zapoznałem się z artykułami pana Jakuba Łopatko dotyczących tematu.Ciągle jestem laikiem i mam problem z wyborem właściwego produktu dla siebie. Preferencje muzyczne to wszystko. Sprzęt grający to mini wieża Onkyo CR 525 oraz komputer z leciwą kartą muzyczną SB X-Fi Music (sb0460) . W znanych marketach odsłuchałem Sennheiser HD 429 na słabym telefonie HTC . Nie podobało mi się.  Również miałem możliwość przesłuchania MARSHALL Major II na ekspedientki telefonie , mój HTC nie pociągnął. Efekt grania super . Niestety nie mam możliwości posłuchania muzyki przez słuchawki AKG K240 Studio. Zastanawiam się nad kupnem tychże słuchawek i nie wiem czy będzie to właściwy wybór pod sprzęt grający jaki posiadam w domu oraz czy dzwięk będzie porównywalny z MARSHALL'ami. Dodatkowo by zamieszczać mi w głowie pewien sprzedawca zasugerował bym zainteresował się słuchawkami  Noontec Zoro HD II. Proszę o sugestię.   

,

Witam,

Przykro czytać, że artykuły mojego autorstwa nie pomogły. Zwłaszcza iż wierzę, że jakikolwiek samodzielny wybór jest lepszym od wskazania przez kogoś palcem co ma kupować, a co nie. Nie napisał Pan praktycznie nic w zakresie oczekiwań co do dźwięku, także nie jestem na tym etapie w stanie Panu pomóc. Jeśli chce Pan znać moje zdanie odnośnie wskazanych modeli, niespecjalnie przepadam za Marshallami, zwłaszcza po niezbyt moim zdaniem udanym pierwszym modelu Major. Jeśli jednak odsłuchy modelu II wypadły u Pana pomyślnie, być może powinien zaufać Pan po prostu swoim uszom. Recenzje K240 w odmianie lepiej wyposażonej (MKII) oraz Zoro HD II ma Pan na blogu, więc zachęcam mimo wszystko do lektury. Od razu zaznaczam, że K240 raczej będą miały u Pana ciężkie życie na takich źródłach.

Pozdrawiam.

Witam,