Jump to content

Niedrogie słuchawki bezprzewodowe do słuchania muzyki

Recommended Posts

Cześć! Czy ktoś mógłby polecić mi słuchawki bezprzewodowe do ok. 250 zł do słuchania muzyki? Głównie rockowej( lubię mocny, głęboki bas)

Jestem całkiem zielona w temacie ?  i wiem, że w takiej cenie pewnie nie można oczekiwać cudów, jednak budżet mam ograniczony.  

Edited by Zjawa_Mgielna
  • 5 weeks later...

Przejrzałam różne modele i dalej nie mogę się zdecydować. :( Nie jestem audiofilką, ale te słuchawki będą mi służyć na długo, więc chciałam się zdecydować na jak najlepszy model w korzystnej cenie.. na tyle ile mi budżet pozwala.. do 300 zł

Teraz niby jest ten black week, więc czy uważacie, że KOSS Porta PRO Wireless będą najlepszym wyborem w tej półce cenowej? I czy mają gorszy bas przez swoją budowę?  Ktoś jeszcze polecał mi ATH-SR30BT...

Edited by Zjawa_Mgielna
4 godziny temu, Zjawa_Mgielna napisał:

czy uważacie, że KOSS Porta PRO Wireless będą najlepszym wyborem w tej półce cenowej

Tego nie oceni nikt poza Panią, w świecie audio wszystko jest subiektywne. 

Moja żona posiada Koss Porta Pro i żadnych innych słuchawek poza nimi (a wybór ma przyzwoity) nie chce używać, to są jej ulubione i tyle. Bas sobie bardzo chwali.

Edited by Hardened
5 godzin temu, Hardened napisał:

Moja żona posiada Koss Porta Pro i żadnych innych słuchawek poza nimi (a wybór ma przyzwoity) nie chce używać, to są jej ulubione i tyle. Bas sobie bardzo chwali.

Trochę mnie jednak odstrasza, że są otwarte. Szkoda.. : (

Zależy mi na ładnym dźwięku i basie, który nie zniekształca. Pewnie ciężko coś doradzić, bo większość ma lepszy sprzęt.  

Polecano mi house of marley positive vibration 2 , ale spotkałam się z opiniami, że bas jest trochę słaby.

Edited by Zjawa_Mgielna

Kossy bywają wypadkowe ze względu na swoją konstrukcję.

Ja bym poszła w zamknięte słuchawki, chyba będą najbardziej uniwersalne i przy zadbaniu duże słuchawki wokółuszne powinny starczyć na dłużej bez usterek.