Jump to content

douszne do 100pln

czyszczu
 Share

Recommended Posts

Witam. Planuję kupno dousznych, przenośnych słuchawek

Nie wiem jakie wybrać, będę chodził głównie na treningi (siłowe i sztuki walki), trochę jeżdzę rowerem.

Słuchawki do androida, samsung ace 2 dokładnie jak pamiętam.

Chciałbym, aby były wygodne, i dobrze trzymały się ucha

Chciałbym także, aby grały podobnie do ISK HF2010, które mam, brzmienie taką zbalansowaną V-ką bardzo mi się podoba, jedynie bas mógłby być większy, ale mam tu na myśli jakość nie ilość.

Druga sprawa to wysokie tony, nie chcę ostrych tonów.

Chciałbym aby grały ,,w głowie" i scena na boki jest bardzo fajna według mnie, słuchawki muszą mieć dobre, wyraźne wokale.

Jest takie coś do 100 zł? Czytałem recenzje, sam nie jestem laikiem, ale nigdy nich nie słuchałem sam stąd opinie są podzielone, jedni uważają, że dane słuch. są dobre, inni, że słabe.

Kolega poleca mi Roccat Syva, ale są przebasowane lekko, druga rzecz nie wiem jak dokładnie grają. Są wygodne i podobają mi się z wyglądu jak rzadne inne.

Snaby Overtone też przykuły moją uwagę, ale nie jestem pewnien co do ich brzmienia (za ostre, uderzający bas nie jest dla mnie ;/).

Delty od Brainwavz wydają się też spoko.

Tanie Philipsy SHE3590 też są ciekawe ale nie jestem pewien czy są dobre jakościowo, no i wyższe tony to też niewiadoma.

Kolega z innego portalu polecił mi Soundmagic E10, ale one są bardziej zbliżone do SL HMC631, a w muzyce podobają mi się bardziej ISKi.

Chcę by grały rozrywkowo, iski grają tak zajebi**** że są w pewnym stopniu żywiołowe, ale zarazem spokojne, można usnąć przy nich, ich wygrzane brzmienie jest świetne.

Jakiś odpowiednik do 100 zł? Ew. inne propozycje, jestem otwarty.

Dzięki z góry!

Edited by czyszczu

Witam ponownie,

kupiłem VE Monk +, grają dość dobrze, podobnie do ISK, takie V, z tym, że bas jest ciut gorszy (wiadome, różnica cenowa) + soprany są ostrzejsze, ale ogółem zakup dość udany (minus, że nie tłumią nic)