Jump to content

Wzmacniacz lampowy słuchawkowy podłączenie

Recommended Posts

Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda podłączenie wzmacniacza lampowego pod komputer.

Jestem zielony jeśli chodzi o to materię i chciałbym wiedzieć jakie są najlepsze opcje połączeń .

Kiedyś miałem wzmacniacz pod kolumny Yamaha, pamiętam jeszcze jak go podłączałem pod komputer za pomocą kabla 2xRca na mini Jack.( to było z 10 lat temu :) ) nie zwracałem uwagi jak to grało, jakie kable były użyte (pewnie te najgorsze za 10 zł)

Czy taka możliwość teraz jest zaakceptowana, jeśli tak to na jakie przewody jakościowo zwracać uwagę, chodzi o czystość miedzi ekranowanie itp . Czy moje Aune X1s nada się, do takiej operacji z jakim okablowaniem,w jakim trybie połączenia z lampą

Guest Mayster

Podpinasz kablami RCA do line outa w X1s i tyle. X1s działa jako przetwornik i sygnał analogowy wchodzi do wzmacniacza lampowego. Do komputera nie ma co podpinać, bo jakość wyjścia jest znacznie niższa od X1s.

57 minutes ago, Mayster said:

Podpinasz kablami RCA do line outa w X1s i tyle. X1s działa jako przetwornik i sygnał analogowy wchodzi do wzmacniacza lampowego. Do komputera nie ma co podpinać, bo jakość wyjścia jest znacznie niższa od X1s.

Dzieki za odp a jakie kable zastosować chodzi mi o czystość miedzi , wzmacniacz lampowy to Feliks Espressivo

A i nie rozumiem jednej kwestii jakość dźwięku będzie zależała od X1s czy nie?. Jeśli bym zastosował lepszy DAC to dźwięk był by lepszy z lampy czy to jest bez znaczenia czy tylko chodzi o to że musi być jakieś źródło w tym wypadku DAC

Edited by Guest

Generalnie kable to jest 10% wartości całości czyli w tym przypadku około 200 zł. 

Tak zarówno DAC jak i wzmacniacz mają duży wpływ na dźwięk. 

Kiedyś Majkel (właściciel firmy Earstream) napisał, że pierwszym wąskim gardłem systemu jest DAC, drugim wzmacniacz,a trzecim kable. 

DAC zastosowany w x1s jest dobry.

• 1 month later...
On 8.09.2016 at 3:56 PM, Lemonsky said: