Jump to content
Nerez

Dt 990 edition sprawdzenie oryginalności

Recommended Posts

Cześć. Kupiłem na allegro DT 990 Edition 250ohm po z tego co wiem okazyjnej cenie 519 zł, ale nie jestem pewny co do ich oryginalności. Mają być w piątek, ale ja będę je mieć dopiero w poniedziałek. Są jakieś charakterystyczne punkty po których mogę rozpoznać ich oryginalność? Może jakoś je rozkręcę tak żeby nikt się o tym nie dowiedział. Dzięki za wszystkie wskazówki.

8 minut temu, Nerez napisał:

nie jestem pewny co do ich oryginalności

Dlaczego?

8 minut temu, Nerez napisał:

Może jakoś je rozkręcę tak żeby nikt się o tym nie dowiedział.

Genialny pomysł, doprawdy :). Zwłaszcza że aby je rozebrać, trzeba podważać o-ring z miękkiego plastiku.

Nie znam się na tym, zamówiłem bo polecali do moich zastosowań, nie wiem czym je odróżnić.

Dlaczego? Cena, po wysłaniu zapytania czy są nowe i oryginalne dostałem odpowiedź cyt. "Nowe".  Po zakupie jednych z 3 zakończyli ofertę.

Nic nie wiem, by podrabiano beyerdynamic dt990. Ale właśnie wpisałem w google "beyerdynamic dt 990 counterfeit" i wydaje mi się, że wciąż nic się nie zmieniło. Bardziej bym się martwił, że słuchawki nie podejdą lub mogą mieć jakiś defekt co się zdarza (tj. nierówno grające kanały ). Widzę, że tutaj kupowałeś https://allegro.pl/oferta/sluchawki-beyerdynamic-dt-990-250-ohm-edition-9442424165#aboutSeller  - czyli teoretycznie możesz zwrócić w terminie 14dni (jeśli wysyłka a nie odbiór osobisty ).

Godzinę temu, oblivion napisał: