Jump to content

Recommended Posts

Siemano jestem w miarę zielony z tymi nowszymi kartami i DACami poszukuje czegoś co zadowoli mnie w grach ale i nie tylko słyszałem ze zewnętrzne SA lepsze bo nie ma szumów.

słuchawki to hyperxy clody 1 juz prawie 5 letnie :P

najbardziej wpadły mi w oko soundblasterx ae-7 oraz gsx1000 sennheisera ale bardziej przekonuje się do sennheisera.

Oraz chciał bym zapytać czy aby na pewno opłaca mi sie aż tyle płacić za dźwięk czy lepiej wybrać coś tańszego z góry dziękuje za odpowiedzi. :)

moja dźwiękówka to Realtek ALC 1220 w płycie z370 aorus gaming k3 kiedyś korzystałem z creative sound blaster x-fi music była troszkę lepsza od tej która teraz posiadam przynajmniej w moim mniemaniu

Ty zmień słuchawki, a nie próbujesz wsadzać 200 koni do malucha 

Źródło się opłaca kupić do nich jedynie jak twoje naprawdę niedomaga i są szumy przestery etc 

Godzinę temu, Cziki napisał:

Oraz chciał bym zapytać czy aby na pewno opłaca mi sie aż tyle płacić za dźwięk czy lepiej wybrać coś tańszego z góry dziękuje za odpowiedzi.

To musisz ocenić sam czy te urządzenia dadzą Ci adekwatny wzrost jakości do ceny.

Choć obstawiam, że więcej zyskasz zmieniając słuchawki i dokupując swoją drogą DAC/AMP.

Godzinę temu, Cziki napisał:

najbardziej wpadły mi w oko soundblasterx ae-7 oraz gsx1000 sennheisera ale bardziej przekonuje się do sennheisera.

a dlaczego się bardziej  przekonujesz do sennheisera.

Słuchawki na pewno się też zmieni z czasem ale najpierw planuje kupić dac bądź kartę a co do tego czemu sennheiser bo jest zewnętrzny wiec mam wszystko pod ręka ale głownie dlatego ze ludzie często narzekają na problemy z łącznością w tych creativach plus w tej karcie są szumy i z tego co wiem to dac nie posiada żadnych ponieważ jest zewnętrzny a co do cena jakość właśnie nie wiem jak z tym aspektem czy będzie to jakaś spora różnica miedzy taka za 800~ zl a załóżmy 300 wiec o to tez pytam