Jump to content

Recommended Posts

Cześć kompletnie nie znam się na tych wszystkich terminach dac, karta dźwiękowa, wzmacniacz i tak dalej. Dla mnie to wszystko to samo, czytałem troszkę o tym, ale to wciąż nie daje mi odpowiedniej wiedzy.

Czytałem również polecane że strony gł, ale wszystkie sprzęty wewnętrzne są bardzo stare.

Moje wymagania:

- do 300 zl

- wewnętrzne 

- aktualnie za dźwięk odpowiada płyta gł. Z170 Extreme 4 (ponoć najtańsze karty dźwiękowe są gorsze sic!) 

- Tylko do słuchawek aktualnie isk9999 

- sterowniki z 2018r lub nowsze (Nie chce starego dziada który nie jest już od lat wspierany)

-  w tej cenie to pewnie będę musiał kupić coś używanego jest mi to obojętne

Identyczna kwota, identyczne słuchawki.

W kartach wewnętrznych to zbyt wiele ciekawego sprzętu nie ma, szczególnie w tak małym budżecie. Swoją drogą pytanie czy w tym budżecie znajdziesz coś co zagra na tyle lepiej od płyty głównej, żeby było warte to wydania 300zł.

Godzinę temu, rakos94 napisał:

ponoć najtańsze karty dźwiękowe są gorsze sic!

Ponoć najtańsze karty dźwiękowe niczego sobą nie reprezentują i nie są warte uwagi. Więc posiadanie lepszego układu od kart za kilkadziesiąt złotych, to żaden wyczyn.

• Like 1

Ogólnie do 300 zł jednym z lepszych wzmacniaczy jest FiiO e10k Olympus2. Dobre podzespoły i poradzą sobie z droższymi słuchawki, ja Zamawiam to z Sennheiser hd 599. Jest całkiem poręczne więc jest spoko opcją.

• Thanks 1
  • 2 weeks later...
W dniu 8.06.2020 o 08:12, Nehero napisał:

Identyczna kwota, identyczne słuchawki.

W kartach wewnętrznych to zbyt wiele ciekawego sprzętu nie ma, szczególnie w tak małym budżecie. Swoją drogą pytanie czy w tym budżecie znajdziesz coś co zagra na tyle lepiej od płyty głównej, żeby było warte to wydania 300zł.

Ponoć najtańsze karty dźwiękowe niczego sobą nie reprezentują i nie są warte uwagi. Więc posiadanie lepszego układu od kart za kilkadziesiąt złotych, to żaden wyczyn.