Jump to content

Recenzja słuchawek Edifier H880 by Bernie

Recommended Posts

@Jakub ŁopatkoNie wiem, czy one się wygrzewają po dłuższym czasie? Ten bas się zmienia jeszcze?

Posłuchałem dopiero kilka godzin. Słuchawki grają jak według opisu w recenzji, nic dodać nic ująć. Chociaż w książeczce - instrukcji do H880 jest wykres, który trochę inaczej wygląda niż ten z recenzji.

Nie znam się, ale między 3K i 5K jest ostrzejszy dołek.

h880-frequency-response-graph-1900-120-4

Wykres od Edifiera:

2001510875_20190518_1315212.thumb.jpg.93e398d6fdcc5f1387b6639beebe0439.jpg

Edited by Bernie

Posłuchałem jeszcze trochę. Ogólnie jakość brzmienia myślę, że mniej więcej na poziomie moich Bowers & Wilkins P7 Wireless. Charakterem i tonalnością rzeczywiście odpowiadają bardziej Aune E1. Nawet bas uderza podobnie jak w E1, chociaż jest go więcej. Dobrze zaznaczony jest bas niższy, ale wyższego też jest dużo. Jest jednak bardziej lekki i miękki niż ciężki i twardy. W ogóle odbieram tak samo jak Aune E1 jako lekkie, swobodnie grające słuchawki. Nie można jednak powiedzieć, żeby to były ciemne słuchawki. Bardzo wyrazista góra, duża szczegółowość, ale nie narzucająca się w odsłuchu, nie męczy, nie ma jeszcze sybilizacji. Bliskie, naturalnie brzmiące wokale.