Jump to content

Jak podwyższyć jakość utworów w słuchawkach Denon - co dokupić?

Recommended Posts

Cześć, jestem w tym temacie początkującym. Prosiłbym więc o wyrozumiałość. Do rzeczy. Jak mógłbym polepszyć dźwięk z laptopa? Lenovo y510p? Co dokupić? W obecnych czasach? Kartę dźwiękową? Kartę zewnętrzną? Wzmacniacz? Czy jakieś kolumny? Wolałbym słuchawki nauszne jeśli miałbym wybierać. Czytałem troszkę na ten temat jednak za wiele mi nie rozjaśniło. Szczególnie jeśli chodzi o cenę a jakość. Budżetu nie mam ustalonego co nie znaczy, że śpię na kasie. ;) Dlatego może prosiłbym Was czy moglibyście napisać jakie kroki poczynić by dźwięk z mojego laptopa był lepszy, był w dobrej jakości? Dzięki z góry. :) 

PS. Modów przepraszam, jeśli zły dział jednak nie wiedziałem za bardzo gdzie umieścić temat. ;)

Edited by dre4merOn

Przydało by się więcej szczegółów. Zarówno w kwestiach preferencji brzmieniowych , jak i rodzaju słuchawek, doświadczeń audio lub jego braku , stąd posucha w wątku. Mimo wszystko jakieś widełki cenowe by się przydały.

Tak ogólnie to spróbuje Cię nakierować. Na nasze szczęście  autor bloga przewidział takie rozterki jak Twoje i już przygotował odpowiedź. Nic, tylko brać i dziękować.

http://www.audiofanatyk.pl/jak-samodzielnie-wybrac-sluchawki/#sprzet-zrodlowy

http://www.audiofanatyk.pl/category/polecane/

• Upvote 2

• 1 year later...