Jump to content

Recommended Posts

Witam serdecznie , jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam ogromny problem z wyborem słuchawek Akg k550 lub Akg m220 pro. Na wstępie zaznaczę że nie posiadałem nigdy słuchawek w takich przedziałach cenowych ( jestem raczej zielony w temacie, dopiero się uczę ) oraz wydaje mi się że nigdy nie miałem styczności z tak analitycznym dźwiękiem jakie podobno prezentują Akg K550. Słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki(głównie house/electro) tak więc chciałbym postawić na neutralność co do pasma przenoszenia, jeżeli któreś brzmienie miałoby być faworyzowane to bass.Pragnę dodać iż Akg m220 można wyłowić z Amazon za 70 dolarów ( 280 złotych bez doliczenia vatu) co jest ceną bardzo konkurencyjną w porównaniu do AKG K550 - cena około 620 złotych. Przeznaczenie - użytkowanie w domu , ewentualnie dłuższe podróże ( które zdarzają się stosunkowo rzadko) . Budżet : tutaj ograniczam się do 650 złotych.Nie posiadam żadnego profesjonalnego źródła oraz wzmacniaczy.Ze względu na moja małą wiedzę na temat słuchawek nie faworyzuję żadnego rodzaju słuchawek nausznych , wykluczam tylko układy otwarte . Jeżeli miałby ktoś jakieś inne propozycję bardzo proszę o pochwalnie się nimi .

Z góry bardzo dziękuję i czekam na odpowiedzi :)

Witaj

Biorąc pod uwagę fakt, że nie mając dodatkowego sprzętu wzmacniającego a za źródło będą Ci pewnie służyły smartfon  i/lub  pc, to wybrałeś odpowiednie  słuchawki. Ich niska impedancja pozwoli napędzić je wystarczająco , czego z pewnością byłeś świadom przy wyborze.

Zarówno k550 jak i  m220pro zagrają wystarczająco dobrze zarówno ze smartfona, ipoda, czy pc. Być może audiofil będzie zniesmaczony, ale laik który  nie ma tego punktu odniesienia, może być bardzo zadowolony.