Jump to content

Słuchawki wokółuszne do 400zł

Cryptic Anus
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry, szukam nowych słuchawek wokółusznych za około 400zł. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem laikiem więc mogę mieć problem z doprecyzowaniem pewnych informacji.

Cena: Około 400zł, jeżeli jest warto do czegoś dopłacić mogę nagiąć budżet

Typ i zastosowanie: Wokółuszne, wolałbym otwarte, ale jeżeli jest jakiś bardziej interesujący model zamknięty to wezmę go pod uwagę.

Źródło: Komputer, płyta główna: MSi Z87 G43 (bez dobrego układu audio)

Muzyka: Słucham głównie popu, ale czasem też rapu

Jakość utworów: Nie wiem, ale jeżeli to pomoże to słucham muzyki ze Spotify

Predyspozycje anatomiczne: Mam raczej małą głowę

Dotychczasowe doświadczenia i upatrzone modele: Obecnie posiadam Razer Kraken, niestety słuchawki są tragiczne,przereklamowane i bardzo niewygodne.

Przeglądając polecane modele trafiłem na Sennheisery PC330, które nie dość że mają mikrofon (który jeżeli nie będzie wbudowany w słuchawki to go dokupię)  to są raczej dla osób o małych głowach. Także Takstary Pro 80 przykuły moją uwagę, bo mają nacisk na średnicę, która jest najistotniejsza w popie (chyba).

Tak jak wspomniałem wcześniej do słuchawek potrzebuję mikrofonu, ale czytałem że Zalman na clips spokojnie wystarczy.

Mam jeszcze jedno pytanie: czy jest sens kupić jakąś tanią kartę dźwiękową? Jeżeli tak, to mógłbym uzbierać jakieś 100-150zł, jeżeli zmieniłoby to jakość dźwięku.

Pozdrawiam

Witam,

Co prawda nie napisał Pan zbyt wiele o preferowanym brzmieniu, ale przy takich wymaganiach i ograniczeniach faktycznie PC330 mogą okazać się dla Pana dobrym wyborem. 

W zakresie tanich kart dźwiękowych generalnie nie ma Pan wielkiego wyboru, także na ogół lepiej jest pozostać przy tym co się ma, a potem dołożyć dwu-trzykrotność i kupić już sprzęt porządny i na lata oraz być może znacznie bardziej wymagające w przyszłości słuchawki.

Pozdrawiam.