Jump to content

Recommended Posts

Cześć!

Nazywam się Dawid. Mieszkam na Mazowszu na wsi 80 km od Wa-wy. Jestem modem na trzech forach i adminem na jednym, więc z forami jestem obeznany. Uwielbiam historię, geopolitykę i gry. Mam 16 lat i idę teraz do liceum. Jestem wybredny w sprawie dźwięku i KAWY, jestem jej miłośnikiem. Mam własne dwa ekspresy do kawy. Co do sprzętu audio, to los mnie bogactwem nie obdarzył.

Pozdro.

• 5 months later...
  • 3 months later...

Dzień dobry, na imię mam Marcin i jestem audioholikiem :D

za Kryzysem nick i awatar bez zmian ;)

John, łap zwrotnego :)

Edited by brunnerius
info o nicku i awatarze a drugi edit o lajku i dzisiaj 21-03: jednak awatar nowy ;)
  • Upvote 3

Dzień dobry. Jestem muzykoholikiem, dla którego wygląd słuchawek często ważniejszy jest, niż ich brzmienie :P

Zawitałem tutaj, bo lubię pogadać i patrzeć, jak inni gadają o audio. No i na tym forum nikt nie pomyśli, że używam plików mp3 ;)

• Upvote 2

To i ja się przywitam.

Z innego miejsca przychodzę, ale dłużej fochać się nie potrafię, więc oszukam sumienie, zaglądając tutaj. Trochę posmęcę, posprzeczam się, że "złotówki nie grajo" i grzecnie wycofam się z flejmu :)

W zasadzie liczę na fajne wątki z linkami do muzyki, bo sprzętu zmieniać nie zamierzam. Aczkolwiek lektura bloga nadal jest moją rozrywką, i o ile większość blogów o audio czytam dla beki, to u Jakuba nadal znajduję treść merytoryczną, chociaż coraz częściej się z nią nie zgadzam. Nie na zasadzie negacji, a na zasadzie rozbieżnego osądu tych samych cech.

• Upvote 3

Witam,

Miło słyszeć. Zaś co do niezgody - to pewnie tak zwany gust. Dlatego recenzje są jakby nie patrzeć produkcjami subiektywnymi, pisanymi z uwzględnieniem różnych perspektyw, ale nadal bazujących na własnych preferencjach. Te zaś cały czas się zmieniają i ewoluują w miarę nabierania coraz to nowszego doświadczenia.

• Upvote 1

Witaj ZenekHajzer! To widać, że coraz więcej osób przybywa. Będzie z kim podyskutować czasem. :)