Jump to content
Sign in to follow this  
M.C

Słuchawki zamknięte do max 600 zł

Recommended Posts

Witam,
Szukam wygodnych słuchawek zamkniętych do 500-600 zł (aczkolwiek budżet mam elastyczny). Mam dużą głowę (prostokątna) i słucham muzyki przynajmniej 1-4 godzin dziennie, więc muszą być bardzo wygodne, według tematów na forum muszę szukać wokółucznych konstrukcji. Aktualnie posiadam Sony MDR-V55 i lubię je, ale chcę przejść na wyższy poziom w którym będzie mi dużo wygodniej. Po około 30-60 minutach słuchania wywierają nacisk na uszy i nie jestem w stanie dłuzej słuchać. Pracuję jako programista w firmie bez biur, dlatego kieruję się ku konstrukcji zamkniętej.

Chciałbym aby słuchawki grały czysto i nie męczyły uszu. Bas lubię, ale jeżeli "z głową" uderza, a nie tylko dlatego że jest mocny. Preferuję dobre wokale oraz detaliczność, ale bez przesady. Lubię jak dźwięk mnie otacza i wychodzi poza obrys głowy.

Słucham ogólnie każdej muzyki jaka wpadnie w ucho, ale głównie sporo muzyki elektronicznej (Uppermost), trochę relaksacyjnej z kanału MrSuicideSheep jeżeli ktoś zna. Hip-Hop i glębsze wokale nie są mi straszne. Od czasu do czasu puszczam sobie polskie radio z przeglądarki.

Myślałem na razie o AKG K271 MK2, ale prosiłbym o nakierowanie która droga będzie właściwsza, lub jaki model należy jeszcze wziąć pod uwagę. Martwi mnie tylko czy mój telefon (SG Note 8) lub MacBook Pro (model chyba 2017), będzie w stanie zasilić odpowiednio słuchawki, ale raczej preferuję odsłuch przez kabel aniżeli bezprzewodowo.

Jeśli czegoś brakuje w opisie proszę dać znać a uzupełnię. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

Edited by M.C

Witam,

Spróbowałbym zatem używanych K550. Powinny być bardzo wygodne, zwłaszcza po wymianie padów na Brainwavz Round XL. Gdyby nie problem z napędem, poleciłbym DT150.

10 godzin temu, Jakub Łopatko napisał:

Witam,