Jump to content

Sluchawki + wzmacniacz ~800PLN(na PC)

Jarek
 Share

Recommended Posts

(Przepraszam za brak polskich znakow, remont i internet tylko przez tel)
Witam, jestem laikiem w kwestii sprzetu muzyczycznego i ten zakup bedzie rozpoczynal moja przygode. Sporo czytalem ale z powodu braku mozliwosci przetestowania oraz poziomu wiedzy z jakiego startuje ciagle wydaje  mi sie ze nie wiem nic.
Zalozenia:
- Budzet 800pln+-300PLN(wiecej niz 800 tylko jesli roznica jest znaczna).
- Zrodlo to PC z realtek 1150 z wzmacniaczem sluchawkowym.
- rock, jazz, wokal(meski i zenski) gitara klasyczna i troche klasyki.
- mam duza glowe i zalezy mi na wygodzie
- sluchawki beda tez wykorzystywane przy grach ale ten element nie jest najwazniejszy

Z opisu najbardziej pasuja mi sluchawki Philips 9500 oraz AKG K612 PRO lub zamkniete AKG 550.

Brakuje mi wiedzy, czy warto/trzeba dolozyc jakas inna karte muzyczna lub wzmaczniacz oraz jaki wtedy wybrac. Sugestie odnosnie sluchawek oczywiscie tez mile widziane.
W tej chwili mam podlaczone glosniki Microlab 9c. W przypadku, jesli bede kupowal karte muzyczna/wzmaczniacz chetnie wycisne z tych glosnikow cos wiecej ale sluchawki sa najwazniejsze i beda uzywane przez 95% czasu.

Witam,

Nie wiem jaki posiada Pan aktualnie owy wzmacniacz, bo jeśli mowa o samej ALC1150 to układ ten zupełnie nie posiada żadnego sensownego wzmocnienia. W tym budżecie najlepiej będzie pod takie gatunki wybrać AKG K612 PRO wraz z AIM SC808, która to ma na pokładzie bardzo mocny wzmacniacz słuchawkowy. Całość spokojnie zmieści się w zadanym budżecie. Różnica będzie tu znaczna, a i głośniki również na tym pozytywnie skorzystają.

Recenzje znajdzie Pan na blogu: http://www.audiofanatyk.pl/recenzja-sluchawek-akg-k612-pro/ + http://www.audiofanatyk.pl/recenzja-karty-dzwiekowej-aim-sc808/

Dziekuje za opowiedz. W zasadzie jestem juz pewny, ze takiego zakupu dokonam. Troche boje sie instalacji tej karty ale moze sobie poradze.