Jump to content
Sign in to follow this  
PiotrAudio

Audio-Technica msr7 - modyfikacja brzmienia

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam społeczność forum, jestem dość nowy w tematyce audio a więc proszę na wstępie o wyrozumiałość.

Mam prośbę do znawców tematów słuchawkowych, otóż mam problem z brzmieniem ww. słuchawek. Słuchawki oczywiście działają bez zrzutu, ale chodzi o to że nawet po krótkiej sesji dostaję od ich dźwięku migreny.

Czy istniał by jakiś sposób zredukowania nieco podbitej wyższej średnicy oraz wysokich tonów, jakimś modem? Jednocześnie chciał bym by średnie tony się delikatnie ociepliły, tym samym nabrały lepszego wypełnienia.

Czytałem na blogu Pana Jakuba o modyfikacji brzmienia słuchawek AKG między innymi przy zastosowaniu wkładek akustycznych, zainteresował mnie ten sposób dostrajania brzmienia.

https://www.audiofanatyk.pl/modyfikujemy-brzmienie-sluchawek-akg-q701/

https://www.audiofanatyk.pl/modyfikujemy-brzmienie-sluchawek-akg-k550/

Chciał bym zatem zapytać, czy można było by zastosować np. wkładki fizelinowe do wspomnianej Audio-Techniki msr7, i czego wówczas mógł bym się po takiej modyfikacji spodziewać? Czy uzyskam efekt taki jaki oczekuję a jaki opisałem wyżej, czy tylko owe modyfikacje sprawdzają się jedynie w przypadku słuchawek AKG?

Edited by PiotrAudio

A z czego ich słuchasz teraz? Do czego podłączasz? Czasem pomaga cieplejsze źródło. Nieraz pozostaje tylko zmiana słuchawek jeśli powodują migrenę.

Korzystam z laptopa, a za dac służy mi Dragonfly black czyli który jest ponoć ciepły. Nie chciał bym kupować kolejnych słuchawek, chodzi mi o to aby niewielkim kosztem móc dostroić brzmienie tych.

Posted (edited)

Z Dragonfly Black słuchałem MSR7 i wydawały mi się przez niego dość ocieplone. Na tyle, że polecałbym właśnie takie połączenie.