Jump to content
Sign in to follow this  
D_G

Słuchawki nauszne, budżet 2K - prośba o pomoc

Recommended Posts

Witam.

Sam nie wiem od czego zacząć, aby sprecyzować pytania we właściwy sposób. Jestem kompletnym laikiem więc każda sugestia będzie bardzo pomocna.

Nie jestem specjalistą i audiofilem, ale chciałbym mieć możliwie dobre słuchawki jak na słuchanie muzyki z laptopa (MacBook Air), telefonu (Iphone 8) i Playstation.

Docelowo może za rok kupiłbym coś do słuchania muzyki co bardziej będzie miało ręce i nogi, ale z racji stylu życia, pracy itd., to właśnie laptop i telefon będą głównymi urządzeniami do słuchania muzyki.

I teraz mam kilka pytań, które dzięki Waszym odpowiedziom pozwoliłyby mi nieco zrozumieć temat.

Jeżeli dobrze rozumiem to słuchawki bezprzewodowe siłą rzeczy dają gorszy dźwięk niż przewodowe, tak ?

Czy, biorąc pod uwagę, że będę słuchał muzyki z laptopa i telefonu ma jakieś większe znaczenie czy wybiorę słuchawki bezprzewodowe czy przewodowe pod kątem jakości ?

Preferowałbym bezprzewodowe z racji wygody - nie ukrywam tego.

Muzyki słuchałbym z TIDAL HiFi (no chyba, że jest jakiś streaming alternatywny). FLAC-ki czy inne takie formaty raczej z doskoku, bo forma streamingu i łatwość dostępu do utworów ma dla mnie większy priorytet.

Budżet mam do 2K, ale jeżeli ktoś powie mi, że dodatkowych kilkaset złotych zrobi jakaś magię to też się znajdą.

Początkowo myślałem o czymś takim : Sony WH-1000XM3 lub Denon AH GC30. Czy to ma jakiś sens ?

Jeżeli jest w tym wszystkim jakiś kardynalny błąd w myśleniu (albo braku tego myślenia) to proszę o jakieś podpowiedzi, które pomogą mi poukładać ten temat lepiej.

Godzinę temu, D_G napisał:

Jeżeli dobrze rozumiem to słuchawki bezprzewodowe siłą rzeczy dają gorszy dźwięk niż przewodowe, tak ?

Nie zawsze. Są modele gdzie różnice są dość małe między kabel a BT.