Leo Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 Witam serdecznie. Tak więc poszukuje słuchawek klasycznie do gier/muzyki. Do tej pory używałem słabej jakości słuchawek, często gęsto przereklamowanych '4gamers', dlatego nie do końca wiem czego oczekiwać po nowych słuchawkach. Jakkolwiek postaram się jak najdokładniej powiedzieć czego szukam. Tak więc słuchawki maja być do głównie do muzyki typu Rock i jemu podobnych, zespoły typu Imagine Dragons, Skillet, Breaking Benjamin, Bring me the Horizon, Three Days Grace jak i Hollywood Undead, Les Friction czy Mindless Self Indulgence. Słuchawki do wieczorowego grania przy muzyce w wygodnym fotelu. Myślę że do tego typu muzyki dobry bass jest wskazany, oczywiście nie przesadzając. Chciałbym pozbyć się wrażenie że dźwięki się ze sobą zlewają, coś strasznego. Jeszcze kwestia DAC, jestem totalnym początkującym jeśli chodzi o audio i nie do końca wiem jak bardzo DAC wpływa na jakość dźwięku gdyż zawsze siedziałem na zintegrowanej. Zdam się na twój osąd. Jeśli coś jest nie jasne lub informacje są nie wystarczające lub mało istotne, daj znać. Budżet to jakieś 1000-1300zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Kupilem ostatnio Fiio Q1 i kabel L17... To moj poerwszy DAC podlaczony po telefon...gra bajka dla mnie ? . Sluchawki ktore mam to RHA MA750i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tianse Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 Dość precyzyjne i dokładne słuchawki to ATH-MSR7. Moim zdaniem dźwięku w nich jest w sam raz, bo mamy naprawdę dość naturalne brzmienie. Jest tam bas, ale nie tyle co w ATH-M50x. Na pewno MSR7 nie są dla bassheadów. Inną propozycją mogą być Focal Spirit Pro lub AKG K550 MKII. Wszystkie warte rozważenia. Co do DAC nie pomogę, bo się nie znam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...