Jump to content

Recommended Posts

Witam poszukuję głośników do komputera sam nie wiem czy jest sens kupować w tym zakresie cenowym 5.1. Myślałem nad dobrymi głośnikami 2.1

Głośniki mają być do komputera do słuchania muzyki do grania. Nie wiem jakie mają być ustawienia nie znam się.

Guest MichalW

Potrzebujesz BT Edifier R1700BT. nie potrzebujesz R1600.

Ja za poradą zakupiłem R1700BT, przyjadą to zobaczymy co w trawie piszczy.

@Maciej_D Właśnie przyjechały, a w sumie pojechałem do sklepu, zajęło im to może 1 dzień? Teoretycznie miały być na jutro, a są na dziś. Kupiłem w x-komie, myślałem nad morelami, jednak z doświadczenia wiem, że nie zawsze im idzie szybko przysyłać kupione rzeczy, a na x-komie jak kupowałem, to było zawsze na czas. Wydaje mi się, że warto zaufać kolegom i skusić się na te Edifiery. Mimo chińskiej produkcji, widać, że to ta dobra chińska produkcja, prezentują się bardzo dobrze i elegancko, swoje ważą, co prawda mało jak na takie głośniczki, ale czuć, że to nie plastikowe głośniczki z bazaru, tylko sprzęt, który można podpiąć pod trochę wyższą klasę, względem przeciętniaków, które chcą udawać, że są lepsze niż na prawdę są. To takie moje pierwsze odczucia.

@wojtczakowy7 @Bernie @daviox A Wam dziękuję za pomoc, bo jak na razie głośniki po Mojo sprawują się należycie. Zobaczymy jak się wygrzeją :D

W sumie jak na 20 min obcowania z nimi, podobają mi się

A poniżej zdjęcie jak to wygląda. Wydaje mi się, że odpowiednio są ustawione? Jak sądzicie? Tak jak radziliście w stronę słuchacza.

dobre.jpg

• Like 2

Miło mi, że mogłem jakkolwiek doradzić. :)

Jeśli nie jesteś pewien, czy są one dobrze ustawione - pokombinuj. ;) To chyba najlepsza metoda na rozwianie wątpliwości.

Z tym u mnie jest problem z kombinowaniem :). 2 sprawa jaką macie dzwiękowa kartę ja mam typową od płyty głównej.

@Nehero podłączył te Edifiery pod Chord Mojo, o czym nawet wspomniał wyżej. ;)

1 godzinę temu, Nehero napisał:

głośniki po Mojo sprawują się należycie.