Jump to content

Słuchawki nauszne przewodowe do 200 zł

MMXV13
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie. Po przejrzeniu niektórych tematów na tym forum z przykrością stwierdziłem, że jestem kompletnym laikiem w sprawach muzyki, więc czym prędzej założyłem konto, by to zmienić. Zmiany zamierzam zacząć od sprzętu.

Co do konkretów. Na start poszukuję słuchawek nausznych do 200 zł.
Na obecną chwilę moimi źródłami dźwięku będą laptop i telefon  i to one raczej pozostaną docelowymi źródłami dla tych słuchawek.
Słucham przede wszystkim metalu, a może raczej jakość przede wszystkim tego gatunku będzie mi najbardziej potrzebna. Oprócz tego słucham także muzyki klasycznej, czasami rapu oraz typowych radiowych kawałków.
Do tej pory moimi jedynymi w miarę poważnymi słuchawkami były Panasonic Ergofit RP-HJE125E-K, których to mam obecnie drugą parę.
Chodząc po sklepach stacjonarnych testowałem Sony MDR-XB550AP oraz JBL Tune 500. Przy pierwszych miałem wątpliwości, bo o ile bas przyjemnie kusił, o tyle górne dźwięki nie były zbyt wyraziste (oczywiście może być to tylko kwestia przyzwyczajenia, ponieważ Ergofity wolą trochę wyższe dźwięki). Drugie słuchawki były wykonane równie przyzwoicie co pierwsze, nie miały takich problemów z górnymi dźwiękami, jednak dźwiękowo nie wyróżniały się niczym specjalnym.

Jakość muzyki jest na pierwszym miejscu. Gdy ten warunek zostanie spełniony nie obraziłbym się, gdyby takie słuchawki miały od razu mikrofon do rozmów telefonicznych. Mam nadzieję, że to nie żadna herezja. Tak czy siak, będę wdzięczny za wszelką pomoc, ponieważ chciałbym być na tym forum w miarę częstym bywalcem, a słuchawki na pewno będą dobrą motywacją do zapoznawania się ze światem muzyki.

Edited by MMXV13
Poprawa interpunkcji i stylistyki

Witam,