Jump to content

Słuchawki wokółuszne do rocka z AIM SC808

kenjixt
 Share

Recommended Posts

Witam,

minęło trochę czasu od zakupu wyżej wymienionego AIMa SC808, którego zdecydowałem się od początku wyposażyć w OP AMPy LME49720 i LM4562NA. Przy zakupie polegałem na opisach (nie wypróbowałem oryginalnych zamienników).

Teraz jednak chciałbym wziąć się za wymianę słuchawek, które posłużą mi tylko i wyłącznie do odtwarzania muzyki w foobar2000 (głównie flac) na tej właśnie karcie. Jednak nie mam doświadczenia z innymi modelami słuchawek co jest kłopotliwe. Jedyne modele jakie miałem na głowie dłużej niż parę minut to marketowy szmelc, a później przez długi czas jakieś Creative Fatality, Sennheiser 205 II i obecnie Superluxy 668B z welurami AKG które rzecz jasna biją na głowę wszystko przed nimi.

Z doświadczenia z wyżej wymienionymi modelami wiem już, że chodzi mi o słuchawki wokółuszne i ... wygodne. Jeśli chodzi o konstrukcję to wolałbym półotwarte, przeszkadza mi docisk dlatego konstrukcja schodzi na drugi plan – liczy się przede wszystkim wygoda. Będę w nich przesiadywał długo dlatego komfort jest dla mnie bardzo ważny. Co do wielkości nausznic w 668B (welury AKG K240) są wystarczająco duże na moje uszy, jednakże docisk tych słuchawek niestety trochę mnie irytuje i chciałbym coś nie ściskającego tak mojej czaszki.

Słucham wszelkiej maści rocka/metalu, a nawet punk popu od lekkich utworów po cięższe. Z tych bardziej znanych, których w ostatnich dniach słuchałem więcej to The Beatles, Metallica, Evanescence czy RHCP.