Jump to content

Słuchawki do Audiotrak Prodigy Cube BE

Ade
 Share

Recommended Posts

Cześć.

Po przeczytaniu artykułu o polecanych słuchawkach nadal jestem w kropce i nie wiem co wybrać.

Szukam słuchawek, które możliwie najlepiej będą grać z Prodigy Cube, budżet na słuchawki to 300-400 zł max. Słuchawki mają służyć do muzyki, głównie punk, metal, ale nie ograniczam się tylko do tych gatunków bo czasem pojawi się Lana del Rey, czy Eminem ? Słuchawki mają też dobrze sprawować się w grach typu R6 Siege, Overwatch i inne strzelanki online więc to mityczne nasłuchiwanie kroków przeciwnika jest bardzo ważne. Wygoda, to też bardzo ważny aspekt.

Na ten moment moją uwagę przykuły ISK HD9999 lub Hyperx Cloud Alpha, ale może wybór jest szerszy? 

O ile też dobrze zrozumiałem, to Cube na wejściu jack 6,3 ma wzmacniacz więc nie wiem, czy w połączeniu z ISK nie da to za dużo mocy? Niestety w tematach audio jestem zielony.

Mam nadzieję, że pomożecie bo takiego laika jak ja, głowa boli od czytania tych wszystkich recenzji ?

Edited by Ade

Cube sam w sobie jest wzmacniaczem, gniazdo 6,3 nie ma tylko limitera, co może być przydatne w przypadku bardziej wymagających napędowo słuchawek. Wszystko rozbija się o kwestię impedancji i skuteczności słuchawek. Na 6,3 mm jest po prostu trochę głośniej. ;)

Co do HyperX, niedawno był poruszany zbliżony temat:

Przyznam szczerze, że podlinkowany przez Ciebie temat nie pomógł mi zbytnio w kwestii wyboru słuchawek :P Dowiedziałem się, że Alphy z Cubem grają świetnie i że mikrofon szału nie robi :P

Pojawiły się jednak inne wątpliwości:

1. Czy pomiędzy 6,3 mm a 3,5 mm jest różnica w samej jakości dźwięku? Czy po prostu 6,3 mm gra głośniej?

2. Czy 32 omowe słuchawki można bez obaw podłączyć do gniazda 6,3 mm? Np. ISK HD9999.

Najlepiej by było, gdyby ktoś łopatologicznie podrzucił mi nazwę konkretnego modelu słuchawek, które z Cubem będą grać jak najlepiej to możliwe w tej półce cenowej :P

5 godzin temu, Ade napisał: