Jump to content

Słuchawki nauszne ~150 zł.

plilla
 Share

Recommended Posts

Cześć, poszukuję słuchawek nausznych w okolicach 150 zł. Głównym zastosowaniem będzie muzyka (hard rock, post-grunge, death metal, metalcore, ewentualnie od czasu do czasu rap). Przykładowe zespoły: Linkin Park, Disturbed, Drowning pool, Metallica, Papa Roach, Three Days Grace, Breaking Benjamin, itp.

Super, gdyby słuchawki były zamknięte, by całkowicie izolować od otoczenia. Jakość w odsłuchu stawiam na pierwszym miejscu, zaraz potem jakość wykonania. Zapewne pad'y musiałbym wymienić , ale też nie znam się na tym w ogóle, i nie chciałbym wydawać na nie połowy ceny jak za same słuchawki (albo i więcej :p). Słuchawki, jakie wyszukałem na różnych forach, stronach to m.in: 

AKG K518, Superlux HD330, Superlux HD-669, Creative Labs Aurvana Live, Sennheiser HD 202 II.

Jeśli chodzi o modyfikację sprzętu, przeczytałem że mogą sprawdzić się kable: Conducfil Sonolene 3014, czy Canare Starquad l-4e5c. Natomiast w przypadku gąbek to nie wiem, czy mogę dorwać gdzieś na allegro w miarę tanie, welurowe.

Proszę o pomoc, jako że jestem w temacie zupełnie zielony :)

Witam,

Wymienił Pan słuchawki na zasadzie losowej, gdzie część produktów ma zupełnie różne od siebie brzmienie i wymagania prądowe. Jeśli nie ma Pan zielonego pojęcia co tak naprawdę zamierza Pan kupić, najrozsądniej byłoby wstrzymać się z zakupem i liznąć troszeczkę wiedzy, aby móc bardziej zawęzić obszar swoich poszukiwań. Część modeli jakie Pan wylistował ma swoje recenzje na blogu, więc zachęcam do lektury. Na tą chwilę najbezpieczniej w ramach tak nakreślonych oczekiwań byłoby oscylować wokół HD669 jako teoretycznie najbezpieczniejszego wyboru. Więcej znajdzie Pan w Polecanych i Kompendium, dostępnych w linkach w tym temacie: http://forum.audiofanatyk.pl/index.php?/topic/5-zanim-zapytasz-polecane/

Pozdrawiam.