Jump to content

Takstar Pro 80 ( HyperX) vs AT ath-M30

MrCrytek
 Share

Recommended Posts

Witam.

Poszukuję słuchawek ,które były by odskocznią od dramatycznych i traumatycznych Razer Kraken ( nigdy więcej )

Nie jestem audiofilem ,lecz przez kaleczenie sobie uszu ,,słuchawkami dla graczy " postanowiłem trochę zmienić sprzęt.

Poszukuję słuchawek nie przekraczających kwoty 300 zł. Jest do dla mnie dość spory budżet ,więc wymagam równie sporo.

Słuchawki będą głównie służyły do pracy przy PC. 60%-Gry 40%-muzyka. Jednak planuję też ich szeroki użytek w podróży ( a to do autobusu , do szkoły itp. )

Bo długich poszukiwaniach biorę pod uwagę : HyperX Cloud ( Takstar Pro 80 ) lub Audio Technica ATH-M30X

Nie znam się specjalnie na dźwięku dlatego potrzebuję  dobre sprzętu na ,którym się poznam :D ( bo na tych pseudo ,,słuchawkach " typu razer można co najwyżej ogłuchnąć )

Wiem natomiast tyle ,że bardziej preferuję ciepłą barwę. Lubie gdy słuchawki potrafią zachwycić , wciągnąć , zafascynować dźwiękiem. Sam nie wiem jak to określić ;)

Po prostu chcę zaczerpnąć rady , które słuchawki sprawdzą się lepiej jakością dźwięku. Za HyperX stoi dosyć spora ilość gadżetów , AT są fajnie składane w sam raz do podróży.

Prosiłbym  również o to by ktoś mi bardziej przybliżył cechy jednych i drugich , aby ostatecznie sam mógł też na ich podstawie dopasować je  najlepiej do siebie :) 

Dziękuję i przepraszam jeśli zrobiłem coś nie  tak :) Człowiek się uczy całe życie :x

Witam,