Jump to content

Słuchawki do pianina (do ok. 800 PLN)

Magda WP
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie,

byłabym bardzo wdzięczna za sugestie i wskazówki odnośnie wyboru słuchawek do pianina. Nie jestem muzykiem, gram wyłącznie dla własnej przyjemności kilka razy w tyg.  Moim głównym kryterium jest oddanie w jak najlepszym stopniu brzmienia instrumentu (posiadam Kawai KDP90). Zależy mi również na tym, żeby słuchawki możliwie jak najlepiej dopasowywały się w okolicach uszu (obecne bardzo źle współpracują z okularami i po max godzinie kończy się to bólem głowy). 

Budżet, który chciałabym przeznaczyć na zakup to ok. 600-800 PLN; do rozważenia także modele do 1.000 PLN, jeśli naprawdę warto ?

Dziękuję z góry za wszystkie podpowiedzi,

Magda

@Magda WPja akurat do tego Pianina (uzywalem B&W P7, nie dlatego ze je akurat do niego wybralem ale mialem je juz w posiadaniu i mi sie dobrze zgraly. Moge ci je pozyczyc na test jezeli chcesz to sobie posluchasz czy ci sie dobrze zenia. uzywane chodza akurat za 800 zl.  Gratuluje wyboru to imo jedno z najlepszych pianin do nauki (relacja cena do jakosci), no moze oprocz DPR-3500 i SLP-250H.

56 minut temu, Jemek napisał:

Ty tak na serio z tymi k701 i grado czy świadomie wprowadzasz w błąd?

Swiadomie nie. rafacio uznaje ze K701 pasuja najlepiej do wszystkiego :)

Edited by ysis

Najważniejsze pytanie czy podłączałeś te słuchawki do pianina, lub ewentualnie słuchałeś tylko pianina, bo jak nie polecanie czegokolwiek traci sens. Niektóre słuchawki nie pasują zawłaszcza takie z dużą sceną np. HD800, już nie pamiętam ale z K701 było podobnie poza tym są dość wymagające. Ja polecam Beyerdynamic i tu w zależności co chcemy zamknięte, półotwarte czy otwarte, do wyboru z serii DT mogą tez być tesle, ale to już wyższe ceny. Nie znam tego pianina, więć nie wiem czy lepiej będą pasować wysoko omowe czy raczej nisko.

Edited by saudio