Jump to content

Podpięcie wzmacniacza yamaha rx a2080 do tv.

Recommended Posts

Witam serdecznie, na wstępie od razu zaznaczam że pierwszy raz w życiu zakupiłem sprzęt audio ze wzmacniaczem i kolumnami , dlatego udaję się do was o pomoc.

A więc tak , kable podpiąłem pod głośniki oraz wzmacniacz tak jak powinno to być , gdyż sam gość mi je tak podpiął. Aczkolwiek co dalej .. podłączyłem telewizor z dźwiekiem nie z TV a z "Odbiornik hdmi" które hdmi jest podpięte do wzmacniacza.

No i kiedy wchodze w youtube na tv , muzyki brak z kolumn , próbowałem na wzmacniaczu pokrętłem dać na "Tuner" aczkolwiek kiedy daje wyskakuje 98.10 i brak dźwieku ... Wszędzie mam brak dźwieku .

Nie wiem co robić jestem początkującym użytkownikiem ;33.

Wzmacniacz yamaha rx a2080 jest podpięty z dwoma kolumnami firmy Klipsch RP 280 FA wszystko jest nowe i dzisiejsze .

Prosiłbym o wszelką pomoc jak za to wszystko się zabrać gdyż nie mam pojęcia ;3...

Może tak.. niech ktoś zaradzi mi co zrobić od początku po podpięciu wzmacniacza do głosników i do tv. Tak żeby chulało byłbym wdzieczny.

Jeszcze się upewnię, bo nie jestem pewien, czy dobrze Pana rozumiem:

Kabel HDMI jest z jednej strony podłączony do dekodera(?),

11 godzin temu, Brojacz napisał:

podłączyłem telewizor z dźwiekiem nie z TV a z "Odbiornik hdmi" które hdmi jest podpięte do wzmacniacza.

natomiast z drugiej strony jest podłączony do gniazda ARC1 w amplitunerze. Zgadza się?

Aczkolwiek co dalej .. podłączyłem telewizor z dźwiekiem nie z TV a z "Odbiornik hdmi" które hdmi jest podpięte do wzmacniacza.