Jump to content

Zestaw audio do PC

Recommended Posts

Witam. Obecnie posiadam kartę dźwiękową AIM SC808, ale postanowiłem ją wyjąć, żeby zapewnić lepszą cyrkulację powietrza w obudowie. Dlatego szukam teraz zewnętrznego zestaw audio, który zastapi mi kartę dźwiękową. Nie znam się na zewnętrznych zestawach audio, ale skoro już zmieniam, to na coś co by było lepsze od AIM SC808.

Cena? No nie mam pojęcia, ile zewnętrzne zestawy audio lepsze od AIM SC808 kosztują, dlatego ciężko mi podać budżet, ale załóżmy, że od 500 zł do 2500 zł. No chyba, że jest coś naprawdę fajnego do czego można dopłacić, to dopłacę. 

• 2 weeks later...
6 minut temu, kenpachisc napisał:

AKG K612 Pro, ale ja nie chcę ich podpinać do integry, tylko do urządzenia, które zamierzam kupić. Tak samo głośniki, i konsole do gier (nie muszą być obie na raz podłączone, wystarczy jedna).

To Questyle CMA400i będzie idealny. Używki chodzą po ok 2500 zł. Świetna integra (czyli DAC i AMP w jednym urządzeniu ;) )

"brak możliwości ręcznego wyboru źródła" Czy to znaczy, że musiałbym ręcznie odłączać i podłaczać co chwile kable, bo nie można ustawić w komputerze, czy teraz ma grać komputer, czy słuchawki, czy konsola do gier? Jeżeli tak, to odpada.

ps. Poza tym ciężko mi sobie wyobrazić, że coś tak małego na baterie będzie grało lepiej, albo że będzie bardziej funkcjonalne (z opisu wnioskuje, że na pewno nie będzie bardziej funkcjonalne, skoro nawet nie można wybrać co ma w tej chwili grać bez odłączenia i włączenia kabla za każdym razem od innego urządzenia) od 5x większego pudła.

Edited by kenpachisc

Ok rozumie troche lepiej jakie masz spojrzenie na to co chcesz. Nie ocenialbym jakosci dzwieku po wielkosci urzadzenia jednak ale jezeli masz miejsce na biurku to moze faktycznie nie ma sensu sie ladowac w mojo.zasilanie bateryjne to raczej plus bo unikasz problemow z pradem.

ja bym proponowal w takim razie bifrost + asgard

http://www.schiit.com/products/bifrost

http://www.schiit.com/products/asgard