Jump to content

[ROZWIĄZANE] Sluchawki audiofilskie (ew. do grania)

Jedi
 Share

Recommended Posts

Witam,

Jestem nowy na forum, mam na imie Piotr. Jestem gitarzysta amatorem oraz wielkim fanem wszelakiej muzyki instrumentalnej od country az po metal, ale raczej maksymalnie (Manowar).

Od zawsze lubilem posluchac muzyki na mozliwe wysokim poziomie, lecz nie zawsze dysponowalem budzetem lub dostepem do sprzetu, ktory to umozliwial. Nie przechwalajac sie, jestem w stanie uslyszec wiele rozynych detali w muzyce jak stratocaster i les paul czyli przystawki single lub humbucker, zastosowane efekty, rodzaj blach w perkusji itd. Czasami podczas sluchania muzyki na slabym torze (poirytowany jakoscia dzwieku), bawie sie ustawieniami equalizera do oporu.

Do rzeczy,

- Szukam sluchawek okolo 500 zl tzw. audiofilskich (podana kwota jest oczywiscie orientacyjna, dam wiecej jesli trzeba),

- sluchawki pelnowymiarowe polotwarte lub zamkniete (raczej nie otwarte),

- Posiadam Audiotrak Prodigy Cube Black Edition na oryginalnym Opampie,

- Poszukuje sluchawek, ktore nie beda faworyzowaly zbytnio zadnego pasma slowem "neutralne", ale tez nie suche lecz przyjemne w sluchaniu muzyki. Lubie tez dobra scene i przestrzen, ktora dodatkowo przyda mi sie w graniu i pozycjonowaniu (ale to tylko ew. dodatek). Chcialbym wykorzystac pelen potecjal sluchawek, audiotrak obsluguje do 150 Ohm,

- Gatunki muzyczne tak jak pisalem wczesniej od country (Jerry Reed, Chet Atkins, Tommy Emmanuel), blues-rock (Dire Straits, Deep Purple, Stevie Ray Vaughan........ ostatnio Doobie Brothers), jazz-funk (Jamiroquai, Weather report) i wiele innych. Glownie muzyka instrumentalna,

- Glowa mam chyba podluzna ;), raczej nie mam problemow z wygoda, jestem w tym aspekcie wytrwaly :),