Jump to content

DragonFly Black v1.5 vs FX-Audio DAC-X3

Recommended Posts

Witam.

Po przeszukaniu internetu w swoim zakresie nie znalazłem dobrego porównania obu DAC'ów, które mnie zainteresowały. Aczkolwiek jestem zielony w tych tematach i jedyne co zrobiłem to sprawdziłem i przeczytałem recenzję na stronie AF.

Posiadam isk hd9999 i do tego sprzętu chciałbym dobrać jednego z dwóch DAC"ów jednak nie mogę się dokładnie zdecydować który byłby lepszy, a korzystając z promocji na https://www.tophifi.pl/stereo/przetworniki-c-a/audioquest-dragonfly-black.html ceny są bardzo podobne, a wiadomo "ważka" oficjalnie jest droższa. Być może znalazłaby się osoba posiadająca właśnie zestaw isk hd9999 + DF black/DAC x3 i mogłaby się również na ten temat wypowiedzieć? 

Dzięki ! ?

P.S. Słuchawek używam głównie do gier, słuchania muzyki i oglądania seriali/filmów ?

Edited by Cayr

Witam,

Nie posiadam wymienionych słuchawek, ale wszystkie te produkty mają swoje recenzje na blogu. Bardzo łatwo jest je ze sobą porównać. X3 jest bardziej neutralny, DFB cieplejszy i basowy. Kwestia co komu bardziej pasuje, bo i jeden kierunek i drugi może być dla posiadacza tego modelu realną opcją.

Jeśli o mnie chodzi, gdybym miał wybierać między nimi, wolałbym DFB, choć to dlatego, że posiadam sporo jasnych i lżejszych basowo słuchawek, do których by po prostu pasował.

Po namyśle i Twojej odpowiedzi wybrałem DFB, zamówiłem i zobaczymy jak to pójdzie :) Tym bardziej, że cena DFB jest teraz mocno obniżona więc opłacalność jest wyższa. Jest to mój pierwszy DAC, isk hd9999 posiadam od dwóch tygodni, mam wrażenie jakby one również posiadały lekki bas, ale czegoś mi w nich brakowało więc bardziej zagłębiłem się w bloga AF, a jedyne do czego będę używał tych słuchawek to właśnie gry, muzyka i filmy. Dzięki za odpowiedź, mam nadzieję że temat przyda się osobom, które będą miały podobny dylemat :)

• Like 1

Cześć,