Jump to content

Aune x1s +Nu force dac80

Kult102
 Share

Recommended Posts

Posiadam integre Aune x1s i przymierzam się do zakupu Nu force dac80. Jako że jestem jeszcze początkujący w tym temacie mam pytanie - jak połączyć oba te urządzenia z laptopem, tzn. kolejność, kable, gniazda? Może jeszcze ktoś orientuje się co z tej mieszanki wyjdzie? 

Guest Mayster

Jeśli X1s ma pracować jako wzmacniacz słuchawkowy to tak:

kabel usb -> DAC80 -> wyjścia L/R  -> x1s audio in 

Nie lepiej pomyśleć o Aune S6?

Guest Mayster

Tak, ale też problematyczny po USB + przydałby się jakiś jednak lepszy wzmacnaicz do niego, bo X1s to w końcu integra za 1000 zł., więc jako sam wzmacniacz będzie nieco odstawać. Nie wiem... chociaż X7s, a najlepiej Soloist SL MK2, Aune S7. 

Za ile ten DAC-80? Jakaś super okazja?

2 minuty temu, Mayster napisał:

Tak, ale też problematyczny po USB + przydałby się jakiś jednak lepszy wzmacnaicz do niego, bo X1s to w końcu integra za 1000 zł., więc jako sam wzmacniacz będzie nieco odstawać. Nie wiem... chociaż X7s, a najlepiej Soloist SL MK2, Aune S7. 

Nowy-581€, używany-361€.

• 2 weeks later...
W dniu 26.08.2018 o 19:45, Mayster napisał:

Problematyka usb w Dac80 to raczej problem driverow na pc i jest wersja driverow ktora zalatwia problem. na macu zero problemow po usb.

@Kult102 DAC-80 to bardzo ale to bardzo dobry DAC (zobacz recenzje zreszta na tej stronie). Ja kupilem uzywany jako DAC to zestawu odsluchowego w pracy i jest naprawde top. .   Za 360 dolcow to dobry zakup, koszy w pl to 3400 zl nowy. Aby miec zdecydowanie lepiej  to trzeba juz wydac okolo 6k za Matrixa x-sabre pro lub chorda 2qute (zasadniczo jednak Matrixa x-sabro pro :) ).