Jump to content

Słuchawki wokółuszne z klubowym brzmieniem

colomaxy
 Share

Recommended Posts

Witam, poszukuję słuchawek które spełnią moje wymagania i będą się mieścić w zakresie cenowym do 500 zł (używki też wchodzą w grę). Co do wymagań:

- wokółuszne preferowane, ale zniosę nauszne

- klubowe brzmienie, czyli dobry bass i góra

- co do "napędzania", integra lub DAC, ale nie za drogi, powiedzmy że na całość bym chciał wydać max 700 zł.

Co do innych kwestii typu scena i inne pojęcia których nie ogarniam i nie chcę się zagłębiać, jestem laikiem w tych kwestiach, miałem SONY MDR-X950BT i jedyne co mi w nich nie pasowało to fakt, że po 3h bolały mnie małżowiny. Byłem natomiast podjarany bassem jaki potrafiły zapewnić przez Bluetooth, a podobno wyciągają najlepszą jakość przez kabel, niestety nie miałem czym je napędzić. 

Dzięki i pozdrawiam ;)

Cześć, w słuchawkach Sony z serii XB strojenie jest takie, że poziom basu osiąga się nie tyle przez jego podbicie, co wykastrowanie górnej średnicy i części wysokich tonów. Dowody istnienia tych częstotliwości w odtwarzanej muzyce można znaleźć dopiero kilka-kilkanaście dB poniżej poziomu basu. Nie są to słuchawki grające Vką ("dobry bas i góra") a mocno basowe i ciemne z niskiej jakości, nierównymi sopranami.

Godne polecenia dla bassheada są słuchawki V-moda m100, ponad budżet, ale warto rozważyć.

Jest też opcja sparowania Fiio e10k (posiada sprzętowy bass boost) z basowymi, wygodnymi słuchawkami np. ISK hd9999 albo dt770 pro 80 ohm.

2 godziny temu, damian_em napisał:

Cześć, w słuchawkach Sony z serii XB strojenie jest takie, że poziom basu osiąga się nie tyle przez jego podbicie, co wykastrowanie górnej średnicy i części wysokich tonów. Dowody istnienia tych częstotliwości w odtwarzanej muzyce można znaleźć dopiero kilka-kilkanaście dB poniżej poziomu basu. Nie są to słuchawki grające Vką ("dobry bas i góra") a mocno basowe i ciemne z niskiej jakości, nierównymi sopranami.