Jump to content

Słuchawki - poszukiwania

RWpl1
 Share

Recommended Posts

Witam :)

Jestem laikiem w tych sprawach ale postaram precyzyjnie się wypowiadać. Poszukuję słuchawek ale próbuję podejść do sprawy starannie, nie podejmując pochopnych decyzji. Przeczytałem artykuł "Jak samodzielnie wybrać słuchawki – kompendium" i nie powinienem teraz prosić o pomoc na forum ale chcę podejść do sprawy na wiele różnych sposobów.
Jak mniej więcej powinny wyglądać moje słuchawki pełnowymiarowe:
- myślałem nad brzmieniem średnim z lekką przewagą przyjemnego basu (słucham muzyki filmowej, rockowej, metalowej, jazzowej, 50's, elektronicznej itp. itd., będę ich również używał do gry na gitarze, pianinie oraz komputerze)

- potrzebuję pomocy nad wyborem zamkniętych i półotwartych

- przetworniki raczej dynamiczne

- nad formatem mam kompletny dylemat również pomoc jest mile widziana (myślałem nad jakimiś dociskowymi)  :)

- bez mikrofonu

- cena w okolicach 300, 250, 350 złotych (przemyślę nawet te za 400 zł)

- będą używane głównie w domu

- nie muszą być bardzo wygodne ale żeby nie były przesadnie kłopotliwe (nie jestem masochistą)

Więc to by było na tyle, chyba że trzeba będzie coś jeszcze dopisać to wtedy dopiszę. To będą moje pierwsze słuchawki powyżej 50 zł, więc nie mam żadnego doświadczenia na ten temat ale od czegoś trzeba zacząć :). Chętnie skorzystam z różnego rodzaju poradników, artykułów do poczytania itp.. Pomyślę nad wszelkimi propozycjami i poradami. Dziękuję.

Edited by RWpl1
Dodanie drobnych detali.

Guest Mayster

Witam,

Problem wyboru zamknięte vs otwarte powinien zostać rozwiązany po przeczytaniu wskazanego kompedium, co jeszcze jest niejasne?

Przez format rozumieć mamy douszne, nauszne, wokółuszne itd.?

No i zabrakło ważnej informacji - do czego będą podpinane.