Jump to content

Asus Cerberus V2 słuchawki do gier ?

piotr4440
 Share

Recommended Posts

Witam.

Szukam słuchawek do gier głównie FPS pod konsole ps4. W temacie jestem praktycznie zielony dlatego proszę o pomoc. Jeszcze nie dawno chciałem po prostu kupić dedyki od sony (Słuchawki SONY Wireless Stereo Headset 2.0) i w zasadzie niczym się nie przejmować. Opinie jeśli chodzi o dźwięk mają dobre, do tego bezprzewodowe, wygodne i w pełni kompatybile z sprzętem. Jednakże ostatnio napotkałem dość fajną ofertę słuchawki Asus Cerberus V2. Zostały przecenione z 320 zł na 169 zł oczywiście promocja ograniczona czasowo. I tu pojawił się dylemat co wybrać. Niestety nigdzie nie ma praktycznie żadnych recenzji ani opinii o tych cerberusach. Dlatego proszę o rade które z słuchawek wybrać. Może ktoś z was ma, miał te asusy lub może powiedzieć coś o nich po samych parametrach? Jak się mają w zestawieniu z dedykowanymi od sony? Które z nich są lepsze ? A może proponujecie jeszcze coś innego? Mój budżet jest dość skromny i wynosi max 350 zł

28 minut temu, piotr4440 napisał:

Zapoznałem się lecz chciałbym wiedzieć coś więcej o tym konkretnym modeluj asusa.

Niestety ale nikt nie udzieli Ci informacji na temat w/w słuchawek ponieważ nikt nie bawi się w te plastikowe bajery jakimi są słuchawki dla graczy.

• Like 1

Guest MichalW

Przy słuchawkach do grania ważna jest scena dźwiękowa i łatwa lokalizacja dźwięków w przestrzeni. Melomani czy Audiofile też zwracają uwagę na ten aspekt dźwięku. Może "plastikowe bajery" to zbyt mocne słowo, ale kupując słuchawki dla graczy zazwyczaj płacimy za markę, wygląd a nie koniecznie dobry dźwięk. Opisane tam słuchawki bardzo dobrze sprawdzą się w grach, co nie oznacza że te Asus'y będą złe, ale trudno nam to ocenić bez odsłuchu.