Jump to content

CO na spacerki?

FreeQ
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie. Jako że ostatnio mam więcej czasu dla siebie i lubię sobie wyjść i pospacerować chciałbym czymś zająć uszy i posłuchać muzyki. Posiadam słuchawki Shure shr440 i AKG K550 MkII ale nie posiadam jakiegoś dobrego urządzenia pod które mogę je podpiąć. Zastanawiałem się nad kupnem czegoś przenośnego... myślałem nad telefonem typu ZTE Axon 7 albo LG V20, albo może jakiś przenośny player typu SHANLING M1. Moje pytanie jako laika co będzie lepszym wyborem do słuchania muzyki. Gatunki mieszane od popu po rap. Praktycznie wszystko co mi wpadnie w ucho. Nie znam się na tym specjalnie więc chciałbym prosić fachowców o pomoc w ustaleniu czy w ogóle myślę w odpowiednim kierunku :)

M1 może być za chudy, oba modele słuchawek nie są obfite w bas i sumarycznie to może trochę bez życia zagrać.
Podpinałeś może do swojego smartfona i słuchałeś?

Jaki jest budżet? Do tych słuchawek aż prosi się kupić Shanlinga M2s, ale może trzeba czegoś tańszego. Wtedy Xduoo X3 albo nowy Xduoo Nano D3 sobie poradzą.

Jeszcze nic nie testowałem bo nie mam na czym. Mi telefon służy głównie do dzwonienia :) ewentualnie przegladania internetu. Teraz wygenerowałem więcej czasu dla siebie. Póki co posiadam LG X Cam i jest tragedia dźwiękowa. Myślałem w dwóch kierunkach albo kupic telefon z DAC albo kupić przenośny DAC do słuchania muzyki. Tylko nie wiem co będzie lepszym rozwiązaniem :) nie jestem wyspecjalizowany w audio i nie wiem czy moje uszy poczują różnicę. Chociaż w kontekście tego co posiadam teraz czuję mega niedosyt :(. Budżet? Nie mam bladego pojęcia... Powiedzmy do 1000zł jak mowa o DAC przenośnym.

To ja bym zaczął od Shanlinga M2s - zawsze możesz zamówić i w ciągu 14 dni zwrócić.
Przenośny DAC przydałby się z baterią, inaczej smartfon jeszcze krócej pożyje. Taki ifi Nano LE może dać radę - cała seria naprawdę świetnie gra, zapas mocy jest wystarczający aż nadto, pytanie czy to będzie wygodne do taszczenia.