Jump to content

Wybór nowych słuchawek po Superlux HMC 631

steelek
 Share

Recommended Posts

Witam,

Szukam nowych słuchawek dla siebie. Wiem że jest tu pewien kanon jak takie tematy powinno się pisac, jednak nie będę koloryzował. Po przeczytaniu poradników z audiofanatyk.pl wiem w sumie tylko tyle że jeżeli podobają mi się słuchawki które aktualnie mam to powinienem zastanowić się nad AKG K272 HD lub ewentualnie K550. A mam aktualnie model sporo tańszy - Superlux HMC 631. Tak model dla 'graczy'. Powiedziałbym że sposób w jaki grają idealnie mi odpowiada (nie żebym w życiu przesłuchał sporą ilość słuchawek, ale w porównaniu z wszelkimi Razerami, A4techami i innymi takimi 'dla graczy' to wlasnie superluxy oferowaly najlepszy dla mnie dzwiek). Nie oczekuje Bóg wie jak dobrego dzwięku bo nie jestem profesjonalistą czy audiofilem. Stąd też chciałbym się zmieścić w budżecie do 500zł. Jednak podstawową rzeczą jaka mnie zastanawia to czy można mówić o dobrych słuchawkach bezprzewodowych. W superluxach po około 4 latach używania dorwały się do nich typowe przypadłości - padł pilot od sterowania dzwiękiem do tego stopnia że prawa muszla nie działa wcale (swego czasu działała jak się trafiło w ten specjalny punkt na pokrętle). Inna rzecz że czasem przez nieuwagę najadę kołem fotela na długi kabel i wstając zdarza mi się szarpnąć kablem. Co raczej też nie jest zdrowe dla niego.

Nie musza to być słuchawki z mikrofonem. Ten w ostateczności jeżeli poczuje taką potrzebe kupię oddzielnie (pewnie wtedy też spytam o rade...). Zależy mi na rozwiązaniu raczej bez kabla. Ale nie jest to jakims wymogiem jeżeli wszystkie modele bezprzewodowe są złe.

Jakieś propozycje na co mógłbym zwrócić uwagę?

Witam,