Jump to content

Karta zewnętrzna do laptopa pod ATH-AVC 500

Recommended Posts

Dzień dobry,

Zacznę od tego, że jestem wielkim laikiem w świecie audio i nie posiadam niemal żadnej wiedzy w tej dziedzinie. Posiadam słuchawki ATH-AVC 500 od pół roku, służą mi do muzyki i do gier w FPS typu CS:GO, PUBG. Z muzyki słucham praktycznie wszystkiego, trochę rocka, dużo pop/electro (proszę nie oceniać), ale i zagraniczny rap pokroju Nujabes. 
Przetestowałem moje słuchawki u kolegi który posiada jakąś sensowną kartę dźwiękową (on ma komputer, zaś ja laptopa z wyłącznie zintegrowaną kartą dźwiękową która mnie nie satysfakcjonuje) zauważyłem, że dźwięk moich słuchawek u niego jest znacznie lepszy, co skłoniło mnie do dokupienia zewnętrznej karty dźwiękowej do ~150-200zł (Jest to już wysoko podbita granica względem początkowej kwoty jaką chciałem wydać). 

Mój wzrok padł na karty USB (wszystkie małe, wielkości pendrive) typu: 

https://www.morele.net/karta-dzwiekowa-creative-sound-blasterx-g1-70sb171000000-940936/

https://www.morele.net/karta-dzwiekowa-roccat-juke-roc-14-110-761036/ (Tu dużo ludzi pisze, że mikrofon piszczy, ale ja nie będę wpinać, tylko używać wbudowanego w laptopie)
https://www.morele.net/karta-dzwiekowa-asus-xonar-u3-uad-b-a-zewnetrzna-na-usb-xonar-u3-uad-b-a-405879/
http://allegro.pl/karta-dzwiekowa-usb-v2-7-1-steelseries-siberia-i6163263687.html (O tej nic nie mogę znaleźć w sumie ale ładnie wygląda i SteelSeries :p)
Proszę nie zapominać, że kompletnie się na tym nie znam i kierowałem się tylko opiniami ze stron typu ceneo, morele, xkom, a nie Forum Audio takich jak to, więc jest wysoce prawdopodobne, że czytałem opinie od laików dla laików jak ja. Proszę mnie wyprowadzić z błędu, jeżeli takowym jest, szukanie karty dźwiękowej pod USB wielkości pendrive. Przypominam, że sprzęt chciałbym podpinać pod laptopa (jeżeli ma to jakieś znaczenie to jest to Asus GL-552VW)