Jump to content

Zmiana hyperX Cloud II na coś lepszego? +/- 500zł

pawelox01
 Share

Recommended Posts

Witam.

Jestem nowy na forum więc witam wszystkich serdecznie.

Zakładam temat gdyż w sprawach słuchawek jestem zielony, a zaraz napiszę do czego mają służyć i czego od nich oczekuję.

Obecnie posiadam headseta hyperx cloud II. Od razu zaznaczam, że adaptera 7.1 nie używam, a same słuchawki podłączone są do Prodigy Cube Black Edition.

Słuchawki mają służyć przede wszystkim do gier, do precyzyjnego wykrywania kroków przeciwnika.
Z mojego zakupu nie jestem do końca zadowolony, może słuchawki są wygodne ale detaliczność i pozycjonowanie w grze nie wydaję mi się do końca takie jak bym oczekiwał.
Być może szukam czegoś czego nie ma i mam za duże wymagania :D

Mam do wydania około 500-600zł na słuchawki ale po pierwsze czy zmiana słuchawek obecnych na tak drogie tylko i wyłącznie do gier ma sens? Nie interesuje mnie efekt placebo a realne efekty.

Za pół roku w planach mam sprzedać lapka i kupić PC, wtedy też pozbędę się Prodigy Cube'a, a dokupie AIM sc808 lub nowy model od Creative Sound BlasterX AE-5

Pozdrawiam,

Paweł

Witam Panie Pawle,

Bycie nowym nie oznacza że zakładanie wątku w nieprzeznaczonym do tego celu dziale jest automatycznie usprawiedliwione. Jeśli pójdzie Pan pierwszy raz w życiu na strzelnicę i kogoś postrzeli, takie tłumaczenie raczej nikogo nie przekona ;). Oczywiście przykład mocno przerysowany w skali, ale pokazujący co mam na myśli. Wątek przeniosłem, więc nie ma problemu.

Zwłaszcza pod AE-5, najlepszą inwestycją jaką można byłoby wykonać jest odłożenie jeszcze trochę funduszy i zakup Audio-Technica ATH-PDG1. Dadzą Panu prawdopodobnie wszystko to, czego Pan szuka. 

Również pozdrawiam.

Proszę wybaczyć założenie tematu w złym wątku, to sie więcej nie powtórzy :)

Czemu akurat ATH-PDG1? Rozważałem również zakup DT990 pro, DT770 pro.

W specyfikacji jest podane pasmo przenoszenia

dla ATH-PDG1 min 20, max 20000

dla DT990 pro min 5, max 35000