Jump to content

Słuchawki ISK HD9999

grzecha
 Share

Recommended Posts

Witam nie znam się za bardzo na słuchawkach chciałbym kupić sobie słuchawki wcześniej interesowały mnie "gejmerskie" lecz poczytałem trochę i tam płaci się za wygląd itd chciałbym kupić  https://sklep.hard-pc.pl/p8601,sluchawki-isk-hd9999.html lecz mam zintegrowaną kartę dźwiękową czy te słuchawki dały by 100% z siebie na tej karcie 

Z góry dziękuje i życzę wesołych świąt :)

3 minuty temu, wojtczakowy7 napisał:

Witam,

W tym artykule na blogu opisano jakie słuchawki sprawdzą się dobrze przy graniu w gry komputerowe :)Najlepsze słuchawki dla graczy

Również życzę wesołych świąt :)

Dziękuje ale czy do tych słuchawek które są opisane na blogu potrzebna jest dodatkowa karta? bo raczej nie chciałbym nic dokupywać czyli SOMiC V2 były by lepsze od 

Słuchawki ISK HD9999 bardziej ogólnie słucham muzyki 

Guest MichalW

To, które będą lepsze zależy od tego, jakiej charakterystyki dźwięku oczekujemy od słcuhawek. Mogą być basowe, analityczne, na planie "V" i inne. Polecam lekturę słowniczka pojęć audio z bloga i  polecanych słuchawek pełnowymiarowych z naciskiem na te o niskiej trudności napędzenia jeśli mają być podpięte pod integrę.

22 minuty temu, wojtczakowy7 napisał:

To, które będą lepsze zależy od tego, jakiej charakterystyki dźwięku oczekujemy od słcuhawek. Mogą być basowe, analityczne, na planie "V" i inne. Polecam lekturę słowniczka pojęć audio z bloga i  polecanych słuchawek pełnowymiarowych z naciskiem na te o niskiej trudności napędzenia jeśli mają być podpięte pod integrę.

A nie da się tego trochę ominąć :D i po prostu jakieś byś polecił  a jak już to karta taka do 70 zł zewnętrzna dała by radę do tych słuchawek które zaproponowałem?

Guest MichalW