Jump to content

[ROZWIĄZANE] Słuchawki do 250zł do telefonu

Ployder
 Share

Recommended Posts

Witam,

Potrzebuję pomocy przy wyborze słuchawek pełnowymiarowych, zamkniętych lub pół otwartych, do telefonu i komputera w granicach 250zł. W miarę wygodnych.

Słucham rocka, alternatywnej i czasem klasycznej. Więc raczej brzmienie typu V i w miarę dobra scena. 

Telefon to ip7plus, a do komputera muszę dokupić kartę dźwiękową.

CALe to był mój pierwszy pomysł ale chciałbym zobaczyć też inne propozycje.

Jestem laikiem w temacie więc jeżeli napisałem coś co się zaprzecza to przepraszam. Czytałem różne artykuły i polecane ale nie wiem, które słuchawki będzie można bez problemu sparować z telefonem.

Proszę. Ze swojej strony mogę Panu podpowiedzieć, żeby podczas przeglądania rzucić okiem na ISK HD9999 oraz Snab HS-42M. Pierwsze nie jestem pewien, czy sprawdzą się akurat z telefonem, ale zaoferują prawdopodobnie to wszystko, czego Pan szuka. Snaby to zaś znacznie wydajniejszy model, który może być rozsądnym kompromisem między kosztem, a jakością i ponad ISKami - znacznie łatwiejszym w napędzeniu.

• Upvote 1

• 3 weeks later...

Poczekałem, dołożyłem 50 zł i kupiłem ISK. Dzisiaj odebrałem przesyłkę. Z telefonem i przejściówką nie ma problemu. Grają! :D

Jedyne co mogę teraz powiedzieć to, że spodziewałem się lepszego tłumienia. Ale w sumie nawet lepiej. Tak łatwo mnie samochód nie potrąci. Podpasowały mi też w kwestii wyglądu i są bardzo wygodne. 

ISK  dorwałem za 289zł.

Dzięki za podpowiedzi.

I w sumie zamykam.

25F1FAE3-6406-47BD-8E8B-641751C5E67E.jpeg

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

Forum Audiofanatyk.pl