Jump to content

Słuchawki 100-400zł

Bumbx
 Share

Recommended Posts

Witam,

Przedział cenowy w jakim mogę się poruszać to 100-400 zł. Słuchawki jakie bym potrzebował mają mieć konstrukcje jak słuchawki bose, czyli ucho ma się chować do słuchawki i mają być składane, najlepiej gdyby miały twarde opakowanie w zestawie może być też z możliwością dokupienia osobno. Źródłem będzie telefon moto z oraz dźwiękówka zintegrowana w płycie asus z170 pro gaming. Nie znam się na brzmieniach byle by bas nie był dudniący. Słucham każdego rodzaju muzyki głównie pop i rock. Nie posiadam zbyt dużej głowy, ale nie chciał bym by słuchawki wywierały duży nacisk. Dotychczas posiadam steelseries elite i nie jestem zbyt zadowolony z tego zakupu słuchawki są dość ciężkie i po paru godzinach odsłuchu bolą uszy. myślałem nad zakupem słuchawek firmy bose ale czy warto tyle za nie dać?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jeśli nie potrafi Pan określić brzmienia, to najpierw proponuje zapoznać się z poniższym artykułem.

http://www.audiofanatyk.pl/slownik-popularnych-pojec-audio/

Czy warto tyle dać za słuchawki bose? To już Pan musi odpowiedzieć na to pytanie sam.

Jedno jest pewne słuchawki bezprzewodowe są droższe niż przewodowe. Napewno w cenie słuchawek bezprzewodowych znajdzie się model przewodowy grający lepiej lub tak samo ale z możliwością podłączenia lepszego źródła, co sumarycznie da lepszy efekt.

Jeśli potrzebuje Pan bluetooth i jest Pan gotowy wydać nie małą kwotę to słuchawki bezprzewodowe nie będą złym wyborem.

Pojęcia te wzajemnie się wykluczają. Albo szuka Pan słuchawek jasnych, albo ciemnych. Słuchawek grających w sposób mogący być uznanym za na tyle specyficzny, aby faktycznie jako tako łączyć obie te cechy, jest na rynku naprawdę niewiele. Przykładem są chociażby Audioquest NightOwl, ale ich cena mówi tu sama za siebie. Niech Pan poczyta sobie o Somic V2, brzmieniowo to może być to czego Pan szuka, ale oczywiście to tylko sugestia.