Jump to content

Słuchawki nauszne zamknięte do około 500 zł

UltimaThule
 Share

Recommended Posts

Hey Wszystkim :)

Jestem amatorem w słuchawkowym świecie, miałem prawie wybrane nowe słuchawki, ale jak natrafiłem na ten link (Zanim zapytasz - Polecane), to mi głowa spuchła :(

Ogólnie poszukuję słuchawek nausznych zamkniętych w cenie do około 500-600 zł. Słuchawek używam prawie tylko podczas podróży do pracy komunikacją i czasami w pracy, tak więc oczywiście będę ich używać z telefonem (obecnie Galaxy S5 + PowerAmp) i ważne jest dla mnie aby nie tylko tłumiły hałas dochodzący z zewnątrz, ale też żeby nie było ich słychać po drugiej stronie wagonu metra (szanuję wolność innych). Ważne jest też dla mnie aby nie były zbyt duże niczym hełm na głowie.

I teraz najtrudniejsza sprawa, słucham zarówno metalu, rocka, opery... jak i psytrance'u, ambientu i hip-hopu. Obecnie mam AKG K450, z których jestem niezadowolony w zasadzie pod każdym względem. Mimo tak szerokiego przekroju przez rodzaje muzyki jakie słucham, chyba najważniejsze jest to żebym mógł wreszcie dobrze słyszeć wokale i perkusję, bo wcześniej wspomniane AKG pod tym względem są fatalne, zresztą bassów też nie mają, w zasadzie to nie wiem co one mają :(

Kolega polecił mi Marshall Monitor, ponieważ sam słucha dużo muzyki rockowej/ metalowej, ale powoli zastanawiam się czy w nich nie płacę tylko za "logo", a nie za jakość. Poza tym wielkość jest dla mnie idealna.

P.S. Przeczytałem słownik pojęć, nie chciałem sztucznie używać tych wszystkich słów, które są dla mnie nowe i pisać "góra", tylko napisałem "perkusja", tak więc proszę o wyrozumiałość i liczę na radę od ekspertów w temacie.

Witam,

odpowiem w dość nietypowy sposób: