Jump to content

Mikrofon pojemnościowy + akcesoria 1000zł+

Recommended Posts

Witam, potrzebuję mikrofonu pojemnościowego, który byłby przeznaczony w przyszłości do streamingu, podcastów itp. 

Aktualnie mam na oku kilka modeli, ale jestem zielony w temacie, dlatego potrzebuję fachowej pomocy. :) Preferowałbym sprzęt, który nie wymagałby dodatkowego interfejsu, myślałem nad AT 2035, wzorując się na jakości z tego streama ale nie jestem właśnie pewien czy nie byłby potrzebny interfejs, żeby ten mikrofon sprawował się jak powinien. Blue yeti totalnie mi nie odpowiada, uważam, że jakość dźwięku jest po prostu kiepska, pusta, czegoś mi brakuje. Kusi też opcja od razera, a mianowicie Razer Seiren Pro, który posiada funkcję automatycznego odszumiania i naprawdę dobrą jakość dźwięku, lecz cena i obowiązkowe do działania mikrofonu oprogramowanie od razera trochę mnie hamuje przed tym wyborem. Czułbym się komfortowo, gdyby przyszły nabytek posiadał możliwość wyłączania go przyciskiem jak to np. występuje w blue yeti, czy razerze, ale jeśli sprzęt ma być dobry, aczkolwiek pozbawiony takich dodatków, to jakoś to przeżyję. :D Myślę, że dobrze byłoby również zainwestować w statyw, koszyk, oraz popfilter, żeby już wszystko było dopięte na ostatni guzik, cenę trochę można naruszyć, ale byłoby miło, jakbym miał możliwość zmieścić się w przedziale cenowym 1000zł. Będę bardzo wdzięczny za udzielenie pomocy, pozdrawiam.

Witam,

AT2035 wymaga interfejsu, więc musi Pan szukać wersji na USB, inaczej nie zmieści się Pan w budżecie. Co do akcesoriów. Koszyk powinno się z reguły kupować dedykowany pod dany mikrofon, choć nie jest to zasadą, ale akurat statyw + popfiltr można kupić spokojnie na Allegro za jakieś 100-120 zł w zestawie, aczkolwiek są to konstrukcje wolnostojące. Przy niektórych zastosowaniach poręczniejsze mogą się okazać statywy na ruchomych ramieniach, z montażem radiowym.