Jump to content

Jakie otwarte słuchawki do SMSL M2? (cena ok. 700zl)

deja_vu
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry,

na wstępie zaznaczę, że nie mam dużego doświadczenia w doborze sprzętu muzycznego do odsłuchu. Do tej pory muzyki słuchałem używając zintegrowanej karty dźwiękowej

i tanich głośników Creative. Jednak jakiś czas temu po przeczytaniu artykułu o DACach postanowiłem zakupić SMSL M2.

DAC został podłączony do głośników Microlab FC330. Na tym zestawie słucham różnego rodzaju muzyki. Głównie ambient ale także utworów wokalnych(Lane Del Rey, Florence and the Machine).

Jestem zadowolony z jakości muzyki ale podejrzewam, że SMSL M2 stać na więcej. Nie chcę już inwestować w nowe głośniki dlatego postanowiłem rozejrzeć się za słuchawkami.

Dzięki artykułowi o słuchawkach oraz przeglądnięciu wielu postów na forum poszerzyłem swoją wiedzę, jednak boje się popełnić błąd przy zakupie.

Prosiłbym o pomoc w doborze słuchawek do SMSL M2. Interesują mnie słuchawki otwarte charakteryzujące się dużą szczegółowością tak aby dźwięki instrumentów były

rozróżnialne. Chciałbym również aby dla utworów wokalnych głos był bliski, pełny (nie "zmulony" jeśli mogę to tak określić). Zastanawiam się czy słuchawki AKG K702

byłyby dla mnie dobrym wyborem. Dodatkowo, gdyby jednak udało znaleźć się model mniejszy gabarytowo, niepełnowymiarowy byłbym bardzo wdzięczny.

Ciężko mi ocenić jakość muzyki względem ceny słuchawek ponieważ nie mam żadnego doświadczenia w tym obszarze. Czy słuchawki za ok 700 zł nie są za drogie do SMSL M2, którego wolałbym nie

zmieniać?

Guest MichalW