Jump to content

Zestaw głośników do komputera - 2017

Recommended Posts

Cześć !!

Na wstępnie nadmienię że przejrzałem już sporo materiałów z bloga i forum w tym ten:
http://www.audiofanatyk.pl/polecane-glosniki-komputerowe-2-0-2-1-5-1/

Jednak nie jestem do końca pewien na co się zdecydować. Przyznam że jestem totalnym laikiem w tym temacie i chciałem wyrazić swój podziw dla forum i bloga -> dawno nie widziałem tak profesjonalnej roboty.

Do rzeczy, interesował mnie zestaw 5.1 nie wiem czy słusznie, polecany był  Genius SW-HF5.1 5200, jednak nigdzie w Polsce nie można go dostać - nawet używanego, napisałem w tej sprawie do dystrybutora ale jeszcze nie dostałem żadnej odpowiedzi. Pod lupę trafił więc zestaw Genius SW-HF5.1 6000 jednak jak autor napisał jest on gorszy, obecna cena rynkowa to około 650 zł.

Pytanie do Was miłośników dźwięku czy warto wydawać duże pieniądze na taki zestaw czy może pojawiły się już na rynku jakieś perełki ? 
Przeznaczenie to podpięcie do komputera i gry, od czasu do czasu do filmów, na pewno nie będę dawał głośno w palnik bo sąsiad piętro niżej ma noworodka :)

Serdecznie dziękuje za pomoc
Kamil

Edited by Pain

Guest MichalW

Jeśli zamierza Pan również słuchać muzyki na komputerze, oprócz grania i oglądania filmów może warto zastanowić się nad porządnymi głośnikami stereo. W tej cenie można kupić Microlab Solo 7C lub coś od Edifier'a. Jeśli jednak jest Pan przekonany co do zakupu zestawu wielokanałowego warto się zastanowić czy cena nie jest zbyt duża i czy jest adekwatna do jakości dźwięku jaką głośniki mogą zaoferować, w sklepach internetowych widziałem Genius SW-HF5 6000 w cenie około 600 zł.

P.S. Noworodek pisze się przez "d".

Edited by MichalW

Widzisz bardzo się starałem i zaliczyłem gafę w ostatnim słowie :)