Jump to content

Słuchawki za ~200zł

KazdyPonadKazdym
 Share

Recommended Posts

Witam, na wstępie zaznaczę, że w ogóle nie znam się na tym i nie orientuje się w tych wszystkich terminach opisujących słuchawki i audio.

Nie jestem jakimś audiofilem, więc nie potrzebuję sprzętu za kilka tysięcy złotych, bo wszystkie słuchawki które do tej pory miałem to były najtańsze marketowe produkty. Aktualnie używam: Phillips SHP1900.

Mam kilka pytań:

1. Jakie słuchawki polecacie w tej cenie?

2. Czy słuchawki w tym pułapie cenowym jeszcze dobrze zagrają na zintegrowanej karcie dźwiękowej? Czy na takiej karcie odczuję różnice w dźwięku na nowych słuchawkach?

3. Jeżeli odpowiedź na pytanie 2 brzmi nie, to co potrzebuję dokupić?

Guest Mayster

Polecane modele można przejrzeć tutaj: http://www.audiofanatyk.pl/polecane-sluchawki-nauszne-muzyczne-i-dla-graczy/

Jednym z ciekawszych i najbezpieczniejszych wyborów są myślę Encore Rockmaster OE.

Zależy jaka to integra, bo jeśli coś z topowych układów obecnie stosowanych to będzie do przeżycia. 

DAC, czyli zewnętrzna karta dźwiękowa. Tyle, że trzeba się przygotować na kwotę większą od słuchawek. Chyba, że coś z używek kart wewnętrznych. Na PCI SC8000 byłby bezkonkurencyjny w swojej cenie, ale z dostępnością już ciężko.

1 hour ago, Mayster said:

Polecane modele można przejrzeć tutaj: http://www.audiofanatyk.pl/polecane-sluchawki-nauszne-muzyczne-i-dla-graczy/

Jednym z ciekawszych i najbezpieczniejszych wyborów są myślę Encore Rockmaster OE.

Zależy jaka to integra, bo jeśli coś z topowych układów obecnie stosowanych to będzie do przeżycia. 

DAC, czyli zewnętrzna karta dźwiękowa. Tyle, że trzeba się przygotować na kwotę większą od słuchawek. Chyba, że coś z używek kart wewnętrznych. Na PCI SC8000 byłby bezkonkurencyjny w swojej cenie, ale z dostępnością już ciężko.

Tych słuchawek nigdzie nie ma, ale pomijając to bo może się pojawią: